تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه

پیام محمد پناهی گفت: واحد قروه در 12 اسفند ماه امسال تدفین دو شهید گمنام را در برنامه خود دارد که به تصویب سازمان مرکزی، بنیاد شهید و اداره کل نشر دفاع مقدس نیز رسیده است.

پیام محمد پناهی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه در گفت و گو با ایسکانیوز در رابطه با برنامه های فرهنگی واحد گفت: واحد قروه در 12 اسفند ماه امسال تدفین دو شهید گمنام را در برنامه خود دارد که به تصویب سازمان مرکزی، بنیاد شهید و اداره کل نشر دفاع مقدس نیز رسیده است. از دیگر فعالیت های این واحد میتوان به شرکت در نمایشگاه استانی با عنوان آثار فرهنگی و دانشجویی اشاره کرد. در این نمایشگاه آثاری چون عکس،معرق کاری و دیگر کارهای هنری به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: برگزاری همایش هایی چون پیامبر اعظم و شعر جوانان عاشورایی از دیگر فعالیت های فرهنگی واحد قروه بوده است. غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دانشجویان، کارمندان و اساتید هیات علمی در چند رشته مختلف و نشست ادارات شهرستان که در واحد قروه برگزار شد از جمله برنامه های ایام الله دهه فجر بوده است. در همین راستا یک نشست بصیرتی ویژه اساتید با موضوع ایمان به خدا، رهبری و وحدت کلمه برگزار شد.

محمدپناهی در پایان اظهار کرد: در این واحد 4 کانون با عناوین بشری، حجاب و عفاف، قرآن و عترت و امر به معروف به همراه یک نشریه با عنوان ساج در حال فعالیت هستند. در بخش طرح های ماندگار فرهنگی یک سازه با مصوبه سازمان مرکزی طراحی شده که درحال حاضر 70 درصد پیشرفت داشته است.

خبرنگار: محمد بهتری راد/منتشر کننده: سلیمی

503500

کد خبر: 732877

وب گردی

وب گردی