میزبانی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی از شهرداری گرگان

هجدهمین هفته از لیگ برتر بسکتبال فردا پنجشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، لیگ برتر بسکتبال پس از 10 روز تعطیلی به خاطر حضور تیم ملی بسکتبال در ژاپن از فردا پیگیری می‌شود و تیم‌ها در هفته هجدهم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

صدرنشین لیگ برتر که کم کم باید خودش را برای حضور در مسابقات غرب آسیا آماده کند، این هفته در بازی خانگی میهمان قعرنشین لیگ یعنی لوله آ.اس شیراز است. شیرازی‌ها تنها تیم بدون برد لیگ محسوب می‌شوند.

نفت آبادان در سرمای تبریز میهمان شهرداری این شهر است. جنوبی‌ها که در دور برگشت نتایج خوبی را کسب کرده و رتبه دوم جدول را در اختیار دارند، در حالی به مصاف شهرداری می‌رود که مهران حاتمی، سرمربی خود را به دلیل حضور در تیم ملی حدود یک ماه در اختیار نداشته است. حسن زاده همانند بازی با دانشگاه آزاد به دلیل مصدومیت غایب نفتی‌ها خواهد بود.

دانشگاه آزاد در زمین خود به مصاف شهرداری گرگان می‌رود. گرگانی‌ها پس از جدایی مارشال و تونچینیچ هنوز یار خارجی ندارند و باید دید در تهران چه نتیجه‌ای را کسب خواهند کرد.

شهرداری کاشان که در درو رفت برد ارزشمندی را در تهران مقابل شیمیدر کسب کرده بود، در بازی برگشت به دنبال یک پیروزی دیگر مقابل شاگردان مصطفی هاشمی است. شیمیدری‌ها هم به فکر جبران این شکست و حفظ جایگاه چهارم جدول هستند.

در دیگر دیدار هفته نیروی زمینی میزبان شهرداری اراک است. اراکی‌ها پس از دریافت درصدی از قرارداد خود با انگیزه تر شده‌اند و می‌خواهند شکست‌های سابق را جبران کنند.

*برنامه هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال:

شهرداری کاشان - شیمیدر
پتروشیمی بندرامام - لوله آ.اس شیراز
نیروی زمینی - شهرداری اراک
شهرداری تبریز - پالایش نفت آبادان
دانشگاه آزاد - شهرداری گرگان

*جدول رده بندی:

1- پتروشیمی بندرامام 30 امتیاز
2- پالایش نفت آبادان 29 امتیاز
3- دانشگاه آزاد 26 امتیاز
4- شیمیدُر 25 امتیاز
5- شهرداری اراک 25 امتیاز
6- شهرداری تبریز 25 امتیاز
7- شهرداری کاشان 25 امتیاز
8- نیروی زمینی 21 امتیاز
9- شهرداری گرگان 20 امتیاز
10- لوله آ.اس شیراز 16 امتیاز

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده: پوریا پورعرب

604/601

کد خبر: 732914

وب گردی

وب گردی