اهدای جوایز پانزدهمین دوره مسابقه ادبی صادق هدایت

معرفی و جشن امضا کتاب آثار نایاب صادق هدایت به همراه اهدای جوایز پانزدهمین دوره مسابقه ادبی صادق هدایت برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز،این مراسم روز پنج شنبه 28 بهمن ماه از ساعت 17 تا 19 در کتابفروشی نشر هنوز برگزار می شود. علاقمندان برای شرکت در این مراسم می توانند به کتابفروشی نشر هنوز واقع در خیابان کریم خان، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره 134 طبقه 2 مراجعه کنند.

گفتنی است؛ ​فراخوان پانزدهمین دوره مسابقه ادبی داستان کوتاه‌نویسی صادق هدایت از اول خرداد ۱۳۹۵ آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند از داخل و خارج کشور، داستان‌های خود را طبق مقررات مسابقه ارسال کنند. در این مسابقه هر نویسنده می‌تواند یک داستان کوتاه و بِکر خود را ارسال کند. موضوع داستان‌ها آزاد است، یعنی «هرچه می‌خواهد دل تنگت بگو» و آخرین فرصت ارسال آثار اول آبان ماه ۱۳۹۵ است.

به داستان‌های برگزیده به انتخاب هیئت داوران تندیس صادق هدایت یا لوح تقدیر اهداء می‌شود و دفتر صادق هدایت با همکاری مؤسسات ادبی خارج از کشور مجموعه بهترین داستان‌های مسابقه را در خارج از کشور چاپ و منتشر می‌کنند.

لازم به ذکر است، جایزه کتاب صادق هدایت طی 14 دوره از سال 81 به طور سالیانه تاکنون برگزار شده است و سال گذشته نیلوفر انسان برای مادی تائو، سمیه حمدی برای نازمر، محمدرضا نازکی برای اوراژانس عروسک ها، لوح تقدیر دریافت کرده و شهلا رضاسلطانی برای کتاب یا حسین تندیس هدایت را دریافت کرد.

خبرنگار: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 732990

وب گردی

وب گردی