رییس سازمان بسیج مستضعفین: دشمن درصدد تهی کردن جوانان از دین است

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: شرط بقای انقلاب ، انقلابی بودن من و شما دانش آموزان بسیجی است در حالی که دشمن به دنبال تهی کردن جوانان از دین است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور روز چهارشنبه در کنگره ملی همفکری آینده سازان انقلاب اسلامی بسیج دانش آموزی افزود: دانش آموزان بسیجی آینده سازان کشور و بیمه کنندگان انقلاب و نظام اسلامی هستند.
وی اظهار داشت: مردم ما در تمامی عرصه ها پای نظام و انقلاب بوده و هستند زیرا این مردم درس گرفته مکتب حضرت زهرا (س) هستند.
وی با بیان اینکه دشمن برای نفوذ از ترفندها و راههای مختلف استفاده می کند ، گفت: دشمنانان این نظام مقدس و الهی به این نتیجه رسیده اند که با جنگ نرم و نفوذ ار طریق مسایل فرهنگی وارد خانه های ما شوند.
وی با تاکید بر اینکه حاکمیت ما از نوع دینی بر جامعه است و دشمن این مهم را قبول ندارد، تصریح کرد: اگر دین از مردم و جامعه گرفته شود آمریکا و دشمنان ما به رسیده اند که البته این طور نخواهد شد و نا امید خواهد شد.

ادامه خبر غیب پرور ، سلطانیان
وی خطاب به مسولان فرهنگی و آموزش و پرورش گفت: اگر دشمن بخواهد و بتوانند هر کاری انجام دهند پس ما چیکاره هستیم.
سردار غیب پرور اظهار داشت : حضرت امام (ره) انقلابی را رهبری کردند که این انقلاب تمامی فرمول های عالم را بر هم زد که باید قدردان آن باشیم.
وی تاکید کرد : ملت ایران دارای یک هویت خوب و دین اسلام است و اگر می خواهیم انقلاب و نظام را حفظ کنیم باید هویت خودمان را بشناسیم.
وی خاطر نشان کرد: بسیجیان باید در مقابل کسانی که می خواهند به ارزشهای دینی در قالب مسایل فرهنگی، سیاسی و حتی اقتصادی خدشه وارد نمایند، ایستادگی کنند.
سردار سرتیپ پاسدار غیب پرور گفت: یکی از راههای مقابله با اینگونه مسایل این است که دانش آموزان بسیجی باید در شبکه های مجازی نیز حرف برای گفتن داشته باشند.

منبع: ایرنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

700/308

کد خبر: 733073

وب گردی

وب گردی