به امید افقی روشن در سلامت اجتماعی

مدیر گروه سلامت اجتماعی معتقد است که رادیو سلامت‌ با ترویج بهداشت و سلامت تلاش کرده هم‌تراز با معیارهای جهانی در استمرار موفقیت و شادکامی شنوندگانشان سهیم باشد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، ابراهیم صابری نژاد، مدیر گروه سلامت اجتماعی توجه به مباحث محیط زیستی و تاثیرات مثبت و منفی انسان بر محیط زیست پیرامونش را مهمترین موضوعی می‌داند که در سال ۹۵ در این گروه به آن پرداخته شده‌است و می‌افزاید: به سمت احترام به حقوق شهروندی و محیط زیست و ترغیب به شهروند قانونمند شدن رفتیم و حتی در برنامه‌هایی مانند «کارنامه» که مروری بر اسناد بالادستی در حوزه سلامت است، برنامه «افق روشن» که اقدامات انجام شده را مرور می‌کند و برنامه «چشم‌انداز» که نگاه پژوهشی به حوزه سلامت دارد نیز موضوع محیط زیست را پیگیری کردیم.
صابری نژاد توجه به زنان در حوزه‌های اجتماعی را از دیگر موارد برنامه‌سازی در این گروه بر می‌شمارد و ‌آن را بخشی از مطالبه‌گری مخاطب و رسانه عنوان کرده می‌گویدک بخشی از کاهش آسیب های اجتماعی به باورمند کردن زنان جامعه مربوط می‌شود و حتی ما این موضوع را در سطح منافع ملی بررسی می‌کنیم.
مدیر گروه سلامت اجتماعی در ادامه با اشاره به برنامه «فصل پروانگی» که مخاطب آن نوجوانان و خانواده‌هایشان هستند می‌گوید: آشنایی نوجوانان با بدن خود، نحوه نگاه آنها به اطراف و دغدغه‌‌های خانواده‌ها و نوجوانان برای پیشگیری از بروز التهابات دوران نوجوانی و پاسخ به بسیاری از مشکلات این دوران توانسته مخاطبان مناسبی در این حوزه داشته‌باشیم.
به گفته ابراهیم نژاد تولید برنامه‌هایی مانند «ره اورد» که وظیفه اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت اجتماعی را دارد و «نقطه سر خط» که مخاطبان را به بهره گرفتن از نشاط روز تعطیل تشویق می‌کند گام موثری در ارتقای سلامت اجتماعی خواهد بود.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار دهنده: زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 733107

وب گردی

وب گردی