مبلمان صبا نشان عالی مشتری مداری را دریافت نمود

مبـلمان صبـا،برترین صادرکننـده مبلـمان در سال 94موفق به دریافت نشان عالی مشـتری مداری در اولین اجلاس سراسری رهبران مشـتری مدار شد.

به گزارش ایسکانیوز، اجلاس سراسری رهبران مشـتری مدار دربهمن ماه سال جاری در تهران برگزار شد.مجلس شورای اسلامی، شهرداری تهران،وزارت صنعت،معدن و تجارت و شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی از جمله حامیان و مشارکت کنندگان در این اجـلاس به شمارمی روند. این اجلاس با توجه به سیاستـهای ابلاغی برنامه ششـم توسعه مبنی برتدوین و اجرای سند جامـع و نقشـه راه تحول نظام استانداردسازی کشور در راستای سیاستهای کلان دولت در توانمندسازی اقتصاد ملی و در راستای اقتصاد مقاومتی برگزارشده است. در این اجلاس شرکتهای مختلف صنعـتی،تجاری و خدماتی از سراسرکـشور از نظر مشـتری مداری مورد ممیزی و ارزیابی قرار گرفتـه و شرکـتهای برتر ومنـتخب موفق به دریافت نشـان عالی مشـتری مداری شدند.
فرهاد عزیزی ایرانی مدیرعامل شرکت اقتدار مبلمان صبا در گفتگو با خبرنگاران گفت:مبلمان صبا با مجموع نیم قرن سابقـه در صنعـت مبلمان اولیـن ارائه دهنـدۀ ضمـانت نامه رسمـی برای مبلـمان بوده و همـواره بالاترین مدت زمان گارانتی و خدمات پس ازفروش را در این صنعت به مشـتریان خود ارائه نموده است. در حال حاضـرکلیه محصـولات صـبا دارای 3سال گارانتی و12 سال خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشد.
محمدرضا اقتداری رئیس هیئت مدیره این شرکت افزود: صبا درحال حاضر بیش از 30 نمایندگی در سراسر کشور داشتـه و علاوه بر سهم قابل توجه در اشتغال زایی و توسعه اقتصاد منطقه خود درحال تکمـیل نهایی زیر ساختـهای لازم برای گستـرش صادرات به بازارهای بین المـللی خصوصاً اروپا و قاره آمریکا می باشد.
صبا همواره خودرا ملزم به رعایـت حقوق مصـرف کنندگان دانسته و مشـتری مداری را یکی از اصـول اساسی در طراحی استراتژیهای بازاریابی خود می داند.بهداد نجفی مدیر بازاریابی این شرکت که به عنوان نماینده صبا در اجلاس شرکت نموده بود با بیان این مطلب افزود: محـصولات تولیدی این واحد در راستـای تأمین حداکثر منافع،رضایت خاطر،هم سویی باسلـیقه و تقاضـای مشـتریان طراحی و تولید می گردد.رعایت اصول یاد شده به همراه استفـاده از بهترین مواداولیه و بهره گیری از خطوط تولید استـاندارد موجب افزایش روز افزون تقاضا برای محصولات این شرکت در بازارهای داخل و خارج از کشورشده است.
شرکت اقتدار مبلمان صبا در شهرسـتان پردیس واقع شده واز تولید کننـدگان فعال صنعت مبلمان در کشور است.محصـولات تولیدی این شرکت شامل انواع مبلمان برای مصـارف گوناگون خانگی،هتلی،رستـورانی،و نیز سرویس خواب و سایر کالاهای مربوط از این دسته می باشد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده: پورعرب

401/601

کد خبر: 733161

وب گردی

وب گردی