شهباززاده: حضور دایی در انتخابم بی‌تأثیر نبود

مهاجم جدید تیم نفت تهران،‌ گفت: حضور دایی در تیم نفت نقش پررنگی در انتخاب این تیم توسط من داشت.

به گزارش ایسکانیوز، سجاد شهباززاده پس از عقد قرارداد با باشگاه نفت تهران در مورد اینکه توافقش با مسئولان باشگاه چقدر زمان برد، گفت: صحبت خاصی بین من و آقای شهریاری باقی نماینده بود من برای حضور در نفت دلایل خاص خودم را داشتم و به همین دلیل این تیم را انتخاب کردم. خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت و در نهایت قراردادم را امضا کردم.

وی درباره دیدارش با علی دایی هم اظهار داشت: دیروز با آقای دایی حرف زدم و بی‌تعارف باید بگویم که حضور وی در تیم نفت نقش بسیار پررنگی در انتخاب نفت توسط من داشت. دلیل دیگرم هم آرامشی است که در این تیم وجود دارد و من به این آرامش نیاز داشتم. امیدوارم بتوانیم در کنار هم نتایج خوبی بگیریم.

شهباززاده درباره حضور محسن خلیلی که آقای گل فوتبال ایران بوده در تیم نفت هم، افزود: خوشبختانه کادر فنی و کادر بازیکنانی که در نفت حضور دارند همگی از بهترین‌های ایران هستند. قطعاً آقای خلیلی هم یکی از این افراد است. امیدوارم بتوانیم به هم کمک کنیم و من هم از این عزیزان چیزهای زیادی یاد بگیرم.

مهاجم جدید نفت تهران درباره نتایج این تیم هم تصریح کرد: همه تمرکز ما این است که در بازی‌های باقیمانده بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم تا جایگاه خوبی به دست بیاوریم و امیدوارم تا جایی که امکانپذیر است بتوانیم در جدول بالا برویم.

601

کد خبر: 733164

وب گردی

وب گردی