گوشی جدید ورنی با ۸ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود

نمایشگاه MWC 2017 زیر سایه‌ی شرگت‌هایی مانند ال‌جی، سامسونگ و هواوی قرار گرفته است. این شرکت‌ها قرار است جدیدترین محصولات خودشان را به دنیا معرفی کنند؛ اما باز هم شرکت‌های دیگر محصولات جالب توجهی به این رویداد می‌آورند که در نوع خودشان بسیار جذاب هستند.

به گزارش ایسکانیوز، از جمله این شرکت‌ها می‌توانیم به «ورنی» (Vernee) اشاره کنیم. یک استارتاپ کوچک که قصد دارد گوشی جدید خودش را تا مدتی دیگر معرفی کند.

شایعات می‌گویند که این گوشی ورنی که Apollo 2 نام دارد با تراشه‌ی مدیاتک Helio X30 راهی بازار می‌شود. به همین دلیل Apollo 2‌ اولین گوشی دنیا به حساب می‌آید که با جدیدترین تراشه‌ی شرکت مدیاتک در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تراشه‌ی Helio X30 یک پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی IMG 7XTP-MT4 را در خودش قرار داده که سرعت فرکانس آن ۸۲۰ مگاهرتز می‌رسد.

براساس اطلاعات لو رفته گوشی جدید شرکت ورنی از صفحه نمایشی با کیفیت QHD عرضه می‌شود و احتمالا دو مدل خواهد داشت. یک مدل ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ گیگابایت رم دارد و مدل بعدی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت رم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

هنوز اطلاعاتی از قیمت این گوشی به دست نیامده؛ اما باید قیمت بسیار رقابتی برای آن در نظر گرفته شده باشد.

منبع: دیجی کالا

دریافت کننده و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 733234

وب گردی

وب گردی