احتمال تجهیز آیفون 7s به بدنه آلومینیومی و استفاده از شیشه و فولاد در آیفون 8

بر اساس گزارشی که DigiTimes منتشر کرده نسل بعدی تلفن های همراه اپل احتمالاً از یک آیفون 4.7 اینچی با بدنه آلومنیومی، یک موبایل 5.5 اینچی و همچنین اسمارت فون 5.8 اینچ جدیدی با بدنه شیشه ای و شاسی فولاد ضد زنگ تشکیل خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، طبق گزارش مورد بحث که به نقل از «منابعی در زنجیره تأمین قطعات» فاش شده، آیفون 5.8 اینچی از صفحه نمایش OLED استفاده خواهد کرد که بر همین اساس با قیمتی بالاتر از 1000 دلار به بازار عرضه می شود.

'گفتنی است موبایل های نسل جدید با نام های آیفون 7s، آیفون 7s پلاس و آیفون 8 که در برخی منابع از آن با عنوان آیفون X یاد شده، به مناسبت دهمین سالگرد تولید نخستین تلفن همراه به دست اپل به بازار عرضه خواهند شد.

در حالی که بسیاری از فاش کننده ها در عرضه سه مدل آیفون جدید برای سال 2017 اتفاق نظر دارند اما در طراحی محصولات مورد اشاره اختلافاتی میان آنها به چشم می خورد. به عنوان مثال Ming-Chi Kuo تحلیلگر اپل در KGI Securities و همچنین وبسایت ژاپنی Nikkei معتقد هستند که هر سه مدل جدید در طراحی خود از شیشه بهره خواهند برد.

اما در نقطه مقابل وبسایت ژاپنی Mac Otakara معتقد است که اپل در مدل های 4.7 و 5.5 اینچی از همان آلومینیوم و طراحی آیفون های 7 و 7 پلاس استفاده خواهد کرد و تنها به ارتقای سخت افزار داخلی آنها بسنده می کند. با این حال اطلاعات فاش شده امروز نیز بر استفاده از بدنه آلومینیومی در آیفون 4.7 اینچی تأکید کرده است.

لازم به ذکر است برخی از قابلیت هایی که فاش کننده ها به آیفون های سال جاری نسبت داده اند و بعضی از آنها تنها در مدل رده بالا قابل رؤیت هستند عبارتند از حذف دکمه هوم، اسکنر عنبیه چشم و یا تشخیص چهره، دوربین سه بعدی، استاندارد ضد آب IP68، افزایش حافظه ذخیره سازی، موتو تپتیک جدید و همچنین ماژول لمس سه بعدی ارتقا یافته.

انتظار می رود اپل در سه ماهه بعدی تولید انبوه آیفون های نسل جدید را آغاز کرده و از همین رو احتمالاً شاهد اطلاعات فاش شده دقیق تری خواهیم بود.

منبع: دیجیاتو

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 733249

وب گردی

وب گردی