دعوت اتحادیه تشکل های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت در مراسم اربعین آیت الله هاشمی رفسنجانی

اتحادیه تشکل های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی( اتحادیه اول) عموم جامعه دانشگاهی به ویژه دانشجویان و فعالین راستین جنبش حق طلبی را به شرکت در مراسم اربعین آیت الله هاشمی دعوت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن این بیانیه به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه الراجعون

هاشمی تکیه گاه مطمئن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود.هاشمی نه تنها یار همیشه در صحنه امام و انقلاب و رهبری که همواره با صداقت و اخلاصش در به ثمر نشاندن علقه ی ملت ثابت کرد که بهترین رجل سیاسی و مردمی ایران پس از انقلاب نیز بوده است.

امیر کبیر جمهوری اسلامی، سردار سازندگی، پدر معنوی اعتدال و.... تنها و تنها گوشه هایی از صفات برجسته این بزرگمرد بشمار می رود اما مسلما آن چیزی که بیش از همه ی صفات هاشمی را سیاستمردی از جنس مردم جلوه داد حضور با شکوه و ملیونی ملت شریف و قدردان ایران در روز وداع با حضرت آیت الله و در مراسم تشییع پیکر مطهرش بود.

هاشمی نه تنها برای ایرانیان امیرکبیر زمانه که برای بسیاری از کشور های دوست و همسایه نیز شخصیتی بی بدیل و مثال زدنی در ایجاد روابط قوی و موثر و تعاملات بهینه بوده است.

به همین جهت و به لحاظ حفظ حرمت و جایگاه سردار تاریخمان حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) در میان جهانیان و به منظور تسلی خاطر بیت مکرم و معزز ایشان؛ اتحادیه تشکل های اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ( موسوم به اتحادیه اول ) از عموم جامعه دانشگاهی به ویژه دانشجویان و فعالین راستین جنبش حق طلبی تقاضامند است تا برای باری دیگر با حضور چشمگیر و ملیونی خویش در مراسم چهلمین روز درگذشتش، مقام شامخ ایشان را در اذهان و جایگاه رفیع هاشمی و هاشمی هارا در دل و جان مردمان و نخبگان این سرزمین نشان دهند.

منتظر قدوم سبز همه عزیزان در بارگاه ملکوتی امام امت، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) هستیم.

وعده ما پنج شنبه ساعت 15 الی 17 - مرقد مطهر امام(ره)

200

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 733297

وب گردی

وب گردی