لیگ قهرمانان اروپا؛مسیر رئال و بایرن مونیخ برای صعود هموار شد

تیم های بایرن مونیخ آلمان و رئال مادرید اسپانیا با برتری مقابل حریفان، مسیر صعود خود در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا را هموار کردند.

به گزارش ایسکانیوز؛ چهارشنبه شب و در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه «سنتیاگوبرنابئو» تیم فوتبال رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی و پرافتخارترین تیم این رقابت ها از ناپولی ایتالیا میزبانی کرد و درنهایت به پیروزی سه بر یک دست یافت.
در دقیقه هشتم، «روبرتو اینسینیه» مهاجم ملی پوش ناپولی با ضربه ای فنی و غافلگیر کننده، دروازه رئال مادرید را گشود و یکی از زیباترین گل های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند.
بازیکنان رئال مادرید در ادامه، بر میانه میدان مسلط شدند و در دقیقه هجدهم ارسال تماشایی «کارواخال» را «کریم بنزما» با ضربه سر به گل تساوی تبدیل کرد.
در ادامه نیمه نخست، مادریدی ها دو فرصت دیگر گلزنی داشتند که «کریم بنزما» و «کریستیانو رونالدو» این فرصت ها را از دست دادند.
در ابتدای نیمه دوم، رونالدو پس از جاگذاشتن مدافع ناپولی توپ را به «تونی کروس» رساند تا این هافبک آلمانی با ضربه ای هوشمندانه، گل دوم کهکشانی ها را به ارمغان آورد.
در دقیقه 54، «کاسمیرو» هافبک برزیلی با شوتی فراتر از انتظار گل سوم رئال مادرید را به نام خود ثبت کرد.
در نهایت شاگردان «زین الدین زیدان» با کسب برتری سه بر یک زمین را ترک کرده تا کار چندان سختی در بازی برگشت نداشته باشند.
در دیگر دیدار همزمان، بایرن مونیخ آلمان در ورزشگاه «آلیانس آره نا» با نتیجه خردکننده پنج بر یک از سد آرسنال انگلیس عبور کرد.
در دقیقه یازدهم «آرین روبن» مهاجم باتجربه هلندی گل نخست این دیدار را برای میزبان به ثمر رساند تا نوید دیداری زیبا و پرگل را بدهد.
در دقیقه 30 آرسنالی ها صاحب پنالتی شدند که ابتدا ضربه «آلکسیس سانچس» از سوی «مانوئل نویر» مهار شد، اما توپ برگشتی را سانچس به گل تساوی تبدیل کرد.
در نیمه دوم ، شاگردان «کارلو آنجلوتی» در تیم فوتبال بایرن مونیخ با حملات همه جانبه در دقیقه 53 توسط «روبرت لواندوفسکی» به گل دوم رسیدند.
در ادامه، «تیاگو آلکانترا» هافبک خوش تکنیک اسپانیایی دو گل متوالی به ثمر رساند تا بایرن مونیخ چهار بر یک از توپچی های لندن پیش باشد.
در دقیقه 88 «توماس مولر» گل پنجم و پایانی بایرن مونیخ را به ثمر رساند تا نماینده آلمان با کسب برتری پنج بر یک، با خیالی آسوده آماده بازی برگشت شود.
سه شنبه شب و در آغاز دور رفت مرحله یک هشتم نهایی، پاری سن ژرمن فرانسه با نتیجه عجیب چهار بر صفر از سد بارسلونای اسپانیا گذشت و بنفیکا از پرتغال با حساب یک بر صفر مقابل بورسیادورتموند آلمان پیروز شد.
چهار دیگر دیدار این مرحله، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود.

منبع: ایرنا

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:حسین نقاشی

402

کد خبر: 733341

وب گردی

وب گردی