آمار عجیب در یک هشتم نهایی: هر چهار سرگروه لیگ قهرمانان باختند

هر چهار تیمی که به عنوان سرگروه توانستند به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابند برابر حریفان خود شکست خوردند.

به گزارش ایسکانیوز؛ چهار دیدار از مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسیده است که در تمامی چهار دیدار، تیم هایی که به عنوان سرگروه راهی این مرحله از رقابت ها شدند برابر حریفان خود شکست خوردند.

سه شنبه شب دو تیم بارسلونا و دورتموند برابر حریفان خود طعم شکست را چشیدند. این دو تیم به عنوان تیم سرگروه راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند. بارسلونا در گروهی که منچسترسیتی، سلتیک و گلادباخ حضور داشتند، تیم اول شد و دورتموند نیز در جدال با رئال مادرید به عنوان تیم نخست راهی این مرحله از رقابت ها شد.

این نشان می دهد که تلاش برای سرگروهی در لیگ قهرمانان چندان به سود تیم ها نبوده است. البته هنوز دیدارهای برگشت باقی مانده است و باید دید در این رقابت ها چه نتایجی به دست خواهد آمد.

سال گذشته 6 تیم از 8 تیم سرگروه توانستند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان راه یابند ولی به نظر امسال شرایط متفاوت است چرا که در دیدارهای چهارشنبه شب نیز این اتفاق تکرار شد. ناپولی که به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شد برابر رئال مادرید شکست خورد و آرسنال نیز که توانسته بود در جدال با پاری سن ژرمن به عنوان تیم سرگروه به مرحله بعد صعود کند، برابر بایرن مونیخی شکست خورد که به عنوان تیم دوم به این مرحله رسیده بود.

باید ببینیم این شرایط در بازیهای هفته آینده نیز وجود دارد یا خیر.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:حسین نقاشی

402

کد خبر: 733362

وب گردی

وب گردی