امکان تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان با راه‌اندازی مرکز توسعه فناوری

مرکز توسعه فناوری و خدمات نوین با اهداف بلوغ و تجاری‌سازی ایده‌های مهندسی، تولید و بازارسازی محصولات فناورانه و ارائه خدمات نوین فناوری، راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ محمدحسن برزگر، رییس مرکز توسعه فناوری و خدمات نوین، فعالیت این مرکز را در 3 حوزه کلان توسعه فناوری، تولید و تجاری‌سازی محصولات و خدمات نوین دانست و گفت: ورود مرکز نوآوری به بخش توسعه فناوری، راه را برای رسیدن ایده‌های نوآورانه دانشجویان به نمونه‌های اولیه و مهندسی هموار می‌کند.

وی با اشاره به خدمات این مرکز به محصولات دانش‌بنیان عرضه شده به بازار، خاطرنشان کرد: خدمات این بخش که با حضور دانشجویان نخبه و صاحبان تجربه در عرصه بازار و صنعت است، امکان ارائه محصولات دارای مزیت‌ها و برترین‌های فناورانه و نوآورانه را به بازار فراهم می‌کند.

برزگر ادامه داد: سومین خدمت نوین این مرکز ارائه محصولات و خدمات جدید از طریق ارائه دانش فنی است.

رییس مرکز توسعه فناوری و خدمات نوین، ارائه این 3 خدمت را زمینه‌ساز ایجاد بازاری جدید برای افراد صاحب ایده‌های فناورانه دانست و یادآور شد: با توجه به نقش پررنگ شرکت‌های دانش‌بنیان در این مرکز، حمایت‌های ویژه‌ای برای تجاری‌سازی محصولات صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به حمایت از این مرکز برای تجاری‌سازی محصولات، خاطرنشان کرد: علاوه بر حمایت‌های معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری قرار است پایگاه مناسبی برای بخش توسعه محصولات این مرکز در پارک فناوری پردیس ایجاد شود.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:حسین نقاشی

402

کد خبر: 733363

وب گردی

وب گردی