جرد لتو روی صندلی کارگردانی می نشیند

بازیگر برنده جایزه اسکار قصد دارد تا فیلمی جنایی و نوآر را کارگردانی کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اسکرین دیلی، یک درام جنایی با عنوان «۷۷» به کارگردانی جرد لتو از سوی کمپانی پارامونت ساخته می‌شود. «۷۷» در لس آنجلس ۱۹۷۴ می‌گذرد و دو افسر پلیس با هم تلاش دارند تا عامل آدم‌ربایی زنی به نام پتی هرتس را پیدا کنند. در عین حال به طور همزمان در حال جستجو برای قتل یکی از افسران پلیس هستند. تحقیقات این دو به کشف فسادی گسترده و توطئه‌ و خشونتی سازماندهی شده منجر می‌شود.

دیوید متیوز که نویسنده فیلمنامه‌هایی چون «نارکوس» و «پیاده روی امپایر» بوده فیلمنامه این فیلم را با بازنویسی فیلمنامه اوریجینال جیمز الوری نوشته است.

خود لتو در کنار دیک وولف و تونی گرنتس از وولف فیلمز کار تولید این فیلم را برعهده دارند .

لتو ۴۵ ساله پیش از این مستند «ساخته دست» را کارگردانی کرده که در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۱۲ اکران شد . او سازنده سریال‌های مستند و موزیک ویدیو هم بوده است.

این بازیگر جایزه اسکار و گلدن گلوب نقش مکمل را برای بازی در فیلم «باشگاه خریداران دالاس» در سال ۲۰۱۴ دریافت کرد و امسال با بازی در فیلم «بلید رانر» دیده خواهد شد.

«روانی آمریکایی»، «الکساندر»، «مرثیه برای یک رؤیا»، «ارباب جنگ» و «آقای هیچ‌کس» از فیلم‌های معروفی است که او در آن ها بازی کرده است.

منبع: مهر

دریافت کننده: محمد بهتری راد/ منتشر کننده: حسین نقاشی

503

کد خبر: 733396

وب گردی

وب گردی