تامین کسری برخی اقلام انبارهای امدادی استان فارس تا پایان هفته آتی

رئیس سازمان امداد و نجات استفاده از تیم های واکنش سریع برای پاسخگویی بهتر به حادثه سیل استان را نقطه عطف امدادرسانی دانست.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی سلیمی که به منظور بازدید از مناطق سیل زده استان فارس و نحوه امدادرسانی به مردم سیل زده به شیراز سفر کرده است، در جلسه شورای معاونین جمعیت استان با قدردانی از تلاش های بی وقفه تمامی اعضا و امدادگران در ارائه خدمات مطلوب به مردم سیل زده افزود: استفاده از توان استاندار، نمایندگان مجلس،فرمانداران شهرستان هاو همه دستگاه ها برای شناسایی بهتر آسیب دیدگان و ارائه خدمات به مردم سیل زده از کارهای خوب هلال احمر استان در سیل اخیر بوده است.

وی بهره مندی استان از کارگروه امداد و نجات اضطراری را از نقاط قوت هلال احمر استان برشمرد و خاطر نشان کرد: گزارش روند امدادرسانی در شهرستان های متاثر از سیل بصورت غیر مستقیم و از کانال های مختلف در اختیار ما قرار گرفته که همه حاکی از یک جریان منظم و بدون استرس برای مدیریت سیل در استان بوده است.
رئیس سازمان امداد و نجات استفاده از تیم های واکنش سریع برای پاسخگویی بهتر به حادثه سیل استان را نقطه عطف امدادرسانی دانست و افزود: درایت دکتر ضیایی برای استفاده از تیم های واکنش سریع با همان رویکرد ورود به صحنه عملیات و پاسخگویی به بحران، خروجی مطلوبی در استان داشته است.
در این جلسه فیض اله جعفری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس با ارائه گزارشی از نحوه امدادرسانی در شهرستان های مختلف، به تشریح گزارش خدمات ارائه شده در 72ساعت گذشته پرداخت.
بنابراین گزارش رئیس سازمان امداد و نجات بعد از پایان این جلسه از انبارهای امدادی هلال احمر استان بازدید و جریان میزان دپوی تغذیه اضطراری و اقلام زیستی قرار گرفت.
براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مرتضی سلیمی قول مساعد داد تا پایان هفته آتی برخی اقلام از جمله چادرهای امدادی، تغذیه اضطراری( کنسروجات، برنج، قند و شکر و...) که استان فارس با کسری آنها مواجه است تامین و در اختیار هلال احمر استان قرار بگیرد.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده:حسین نقاشی

308/700

کد خبر: 733424

وب گردی

وب گردی