منصوریان: وضعیت حقدوست نگران کننده است/کاش حسن زاده برای ما هم زود رای بدهد

سرمربی استقلال می گوید که در دیدار برابر ذوب آهن با نمایشی قابل قبول مقتدرانه پیروز شدند.

به گزارش ایسکانیوز ، علیرضا منصوریان با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با ذوب آهن درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد. مشروح این نشست خبری در ادامه می آید:

مقتدرانه برنده شدیم
خدا را بابت این برد شکر می کنیم. از خدا ممنون هستم که نگاه ویژه ای به جوانان استقلال کرد. خوشحالم از اینکه مقتدرانه فوتبال بازی کردیم. یکی از سخت ترین بازی های سال ما بود و این بازی از دربی برای ما سخت تر بود. ذوب آهن در سالهای گذشته نقش زیادی در فوتبال ایران داشته و باید از آذری تشکر کنم که برای استادیوم زحمت کشیدند. همچنین از هواداران ممنون هستم که در ورزشگاه حاضر شدند. همچنین از آذری باید تشکر کنم که کمک کردند هواداران استقلال در ورزشگاه حاضر شدند. برد را به هوادارانی هدیه می کنم که در روز سخت کنار ما بودند و امروز در کنار ما خوشحال هستند. امروز اولین باری است که در اصفهان برنده شدم و این موضوع برای ما بسیار مهم بود. فاصله مسابقات ما خیلی کم است و ما فقط در این روزها ریکاوری کردیم و بعد از آن تمرین سبکی داشتیم. به کادرفنی نیز خسته نباشید می گویم و خوشحالم که تیم شرایط خوب بدنی دارد.

وظیفه داشتیم پاسخگو باشیم
از احسان بعیدی تشکر می کنم که کمک کرد من بتوانم روز گذشته در نشست شرکت کنم. همچنین از زرندی مدیر رسانه ای استقلال برای این همکاری تشکر می کنم. این کار وظیفه ما بود.

وضعیت حقدوست نگران کننده است
حقدوست وضعیت نگران کننده ای داشت. پای او از ناحیه قوزک آسیب دید و امیدوارم که زود به جمع ما باز گردد. در فوتبال ما همیشه پهلوان زنده را عشق است رعایت کردیم و امیدوارم حقدوست به ما برگردد. اما اسماعیلی وضعیت بدی ندارد و به زودی به ما اضافه می شود. در فشردگی مسابقات باید امیدوار باشی بازیکنان مصدوم نشوند یا اینکه ترکیب 20 نفره داشته باشی که استقلال این ترکیب را دارد. ابتدای فصل بسیاری به ما ایراد گرفتند اما ما باید تیم 20 نفره به جای 11 نفر داشته باشیم. علی قربانی در این دیدار نیمکت نشین بود و رابسون نیز در کنار ما حضور نداشت. فرشید باقری یک دگرگونی داشت اما شکر خدا اکنون بازگشته است و در زمانی که در بازی حضور داشت نمایش خوبی داشت. خدا را شکر می کنم که این بازیکن را حفظ کردیم و نتیجه این اتفاق را می بینیم. حتی می توانستیم عظیم گوگ کاپیتان تیم امید استقلال که 19 سال سن دارد را در ترکیب بگذاریم. امیدوارم که استقلال و ذوب آهن مشکلی نداشته باشند و بتوانند در آسیا نمایش خوبی داشته باشند.

وضعیت چشمی خاص بود
مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد. ما کلا از خرید بازیکن محروم هستیم و به همین دلیل چشمی را نداریم. این پنجره برای ما مشخص نکرده که تا چه زمانی نمی توانیم بازیکن بگیریم. برای چشمی ناراحت هستم زیرا او را در تمرین به اوج رساندیم و در تمرینات ما از خیلی بازیکنان بهتر بود اما اتفاقات به این شکل رقم خورد. می ترسیدیم که از او استفاده کنیم و نتایج برای ما سه بر صفر شود. البته اگر فیفا به ما نامه رسمی می داد و می گفت می توانیم از روزبه استفاده کنیم این کار را می کردیم اما این کار انجام نشد. در فدراسیون به مسئولان گفتم همه اهالی فوتبال باید دست به دست یکدیگر بدهیم و در حوزه حقوق بین الملل که ضعیف هستیم کار جدیدی انجام دهیم. من به فدراسیون گفتم یک سیستم آنلاین داشته باشیم در همه حوزه ها و به همه باشگاه ها مشکلات و شرایط را بگوید. همچنین نباید حقوق مربیان خارجی را شوخی بگیریم زیرا فیفا این موضوع را شوخی نمی گیرد.

منتظر رای حسن زاده هستیم
البته حقوق مربیان ایرانی به تمسخر گرفته می شود و اگر من و حسینی از تیم ها برویم، سال آینده پول ما را نمی دهند. کادرفنی که در نفت با من بودند منتظر رای حسن زاده هستیم. همانگونه که ایشان علیه رحمتی و حسینی خیلی سریع رای داد ما منتظر هستیم علیه نفت رای بدهند تا ببینیم او توامندی دارد یا نه. باید ببینیم که ایشان می تواند حق ما را از نفت بگیرد یا خیر. افرادی مانند سیدی در نفت زحمت کشیدند و من نماینده آنها هستم تا حقوق آنها را بگیرم. من نماینده بازیکنان پرسپولیس نیز هستم و باید پول بگیریم از نفت تهران. نفت و ذوب آهن در کنار سرخابی ها نشاط فوتبال بودند و حقمان را می خواهیم.

اعتراضی به داور ندارم
ما در دربی نیز درباره داوری حرف نزدیم. به فوتبال ایران قول دادیم که درباره داوری حرف نزیم چون داورها به من ایراد تاکتیکی نمی گیرند. داور یعنی قاضی میدان و این یعنی رای او در زمین باز نمی گردد و باید به او احترام بگذاریم.

خبرنگار و انتشار: آرش محمدی

کد خبر: 733449

وب گردی

وب گردی