دیدار دانشگاهیان واحد اندیمشک با  خانواده های شهدای این شهرستان 

با فرارسیدن دهه فجر و ایام فاطمیه و به‌رسم ادب دانشگاهیان واحد اندیمشک با حضور در منزل ده تن از خانواده شاهد انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم با آن عزیزان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسکانیوز،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و نقش و جایگاه سترگ امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این دیدارها کوچک‌ترین کاری است که ما در راستای تکریم خانواده‌های معظم شهدا انجام می‌دهیم و ما بر خود لازم می‌دانیم به آنان خدمت کنیم و هرچه در این راه قدم برداریم، بازهم کم است.
دکتر امین رضا جمشیدی گفت: مادران شهدا نقش عظیمی در راه دفاع از اسلام و مهین عزیزمان داشته‌اند و دارند زیرا این بزرگواران با تأسی از مکتب فاطمی (س) و زینبی (س) با تربیت فرزندانی شجاع و مؤمن باعث افتخار این مرز و بوم شدند.
وی افزود: آنچه این نظام را از سایر ممالک متمایز می‌کند وجود پربرکت ولی‌فقیه است و این محبت الهی است که نصیب شیعیان شده و ان شاالله با پیروی از فرامین مقام معظم رهبر راه شهدا را ادامه می‌دهیم و با اقتدار از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهیم کرد.
جمشیدی در پایان از همکاری هیات رئیسه واحد، مسئول ستاد شاهد و ایثارگر (حسین هدایی)، فرمانده بسیج کارکنان (مسعود صداقت جو) و فرمانده بسیج دانشجویی (داریوش علی‌پور) تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد که این‌چنین دیدارها و برادری و همدلی همواره تداوم داشته باشد.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی

کد خبر: 733506

وب گردی

وب گردی