فرماندار شمیرانات:  طرح تحول سلامت کمک حال اقشار ضعیف بود

فرماندار شهرستان شمیرانات با اشاره به اینکه اجرای سامانه یکپارچه سیب در حوزه سلامت توسط شبکه بهداشت ودرمان شهرستان شمیرانات قابل تقدیر بوده است افزود: فرمانداری شمیرانات در ادامه روند اجرای این سامانه ضمن حمایت از شبکه بهداشت و درمان شهرستان در جهت همکاری کمک های لازم را نیز به شبکه بهداشت شهرستان ارائه خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، عزت الله خانمحمدی گفت: اجرای سامانه یکپارچه سیب در حوزه سلامت جزو خدمات ماندگار است چرا که علیرغم باور عامه در مورد منطقه یک به عنوان منطقه برخودار، اقشار متوسط وضعیف هم در این منطقه ساکن هستند که در نظام طرح تحول سلامت می توانند از خدمات رایگان بهداشتی بهره مند شوند و دغدغه ای نداشته باشند.
وی افزود: خوشبختانه با اجرای طرح تحول سلامت همگان تاکید دارند که انقلابی در حوزه سلامت کشور ایجاد شده است و در حالی که هزینه های مراکز خصوصی بسیار بالاست، مراکز بهداشتی دولتی می توانند کمک حال اقشار ضعیف وآسیب پذیر وعموم مردم باشند.
وی به نقش جوانان برای پیشبرد اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها از جمله ارتقا بهداشت و درمان در کشور اشاره کرد و افزود: جوانان و نخبگان شهرستان نیز بهترین و مناسب ترین نقش و موقعیت را برای رشد و بالندگی این شهرستان در تمام عرصه های مختلف از جمله علمی،بهداشتی، اقتصادی و حتی بین المللی دارند.
فرماندار شمیرانات گفت: برای توسعه و پیشرفت روز افزون شمیرانات دست همکاری به سوی نخبگان دراز می کنیم و در این زمینه علاوه بر بهره گیری از شرکت های دانش بنیان باید با رشد شهرک های دانش بنیان و جذب سرمایه و تشویق شرکت های دانش بنیان در انجام طرح های بزرگ گامی ارزنده برای توسعه شهرستان برداریم. قطعا جوان فعال، پرتحرک و با نشاط و انگیزه بالا و کارآفرین باید دیده شود،شنیده شود و از از دیدگاه های مثبت و تأثیرگذار و سازنده جوانان در جهت تصمیم سازی و تصمیم گیری بایستی بهره برداری بیشتری شود در چنین شرایطی شاهد تحقق طرح های مهم در حوزه های حیاتی کشور همچون شبکه بهداشت خواهیم بود.
وی تاکید کرد: مشارکت جوانان در طول انقلاب اسلامی در هنگام مبارزات ،به ثمر رسیدن انقلاب ،دوران طلایی دفاع مقدس ،سازندگی،توسعه سیاسی و اجتماعی ،تولید و فن آوری و ... بسیار شاخص و تعیین کننده بوده است. در توسعه علمی در سالیان اخیر در حوزه های مختلف بویژه انرژی هسته ای و بهداشت و درمان این نسل جوان بوده است که بسیار تعیین کننده ظاهر شده است.
دریافت کننده و انتشار دهنده:نیوشا یعقوبی

701

کد خبر: 733554

وب گردی

وب گردی