برانکو: طارمی مقابل الهلال محروم است، چرا مانع حضور او مقابل پدیده شدند؟!

سرمربی پرسپولیس گفت: برخی از کارت‌های زردی بازیکنان ما مقابل حریفان دریافت می‌کنند، احمقانه است.

به گزارش ایسکانیوز، برانکو ایوانکوویچ، در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره بازی با الهلال گفت: آنها 4 بر صفر بازی شان را دیروز بردند و تیم خوبی دارند. برخلاف ما بازیکنان خوبی روی نیمکت دارند و تعدادشان زیاد است. ملی‌پوشان آنها در لیست ذخیره‌ها هم هستند.

برانکو افزود: 4 بازی الهلال را دیده‌ایم و از طرف خودمان کاملا آماده‌ایم. همه بچه‌ها سر حال هستند و فقط مشکل جوانان هستند که نمی‌توانند ما را در سفر به عمان همراهی کنند.

وی درباره بازی دیروز مقابل سپاهان گفت: بازی دیروز برای ما خیلی سخت بود. چون بعد از 4 روز آن هم شکست در دربی، یک دربی جدید داشتیم و بچه‌ها از لحاظ روحی و فیزیک تخلیه شده بودند. به‌آنها بابت این برد تبریک می‌گویم. آنها انگیزه خوبی را مقابل این تیم خوب گذاشتند. سپاهان در تبریز تراکتور را برده بود و این تیم بیرون از خانه تیم بهتری است. اما ما هم در بازی کنترل خوبی داشتیم و فقط در برخی لحظات اشتباهاتی هم وجود داشت مثل پنالتی که دادیم. از سوی دیگر سپاهان هم برای همه یا هیچ آمده بود.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: بعد از 30 سال سپاهان را رفت و برگشت بردیم و به همین دلیل به بازیکنانم تبریک ویژه می گویم. چیزی که هر دفعه رضایت بیشتری به من می دهد این است که همچنان هواداران از ما حمایت می کنند و دیروز 70 هزار نفر آمدند و به این نوع از حمایت افتخار می‌کنم و معتقدم این هماهنگی سکوها با بازیکنان زیباست.


وی درباره اینکه آیا از نحوه زدن پنالتی پرسپولیس نترسیدی، گفت: من این کار را تأیید نمی‌کنم اما عاشق زیبایی‌های فوتبال هستم و گل زیبایی که به ثمر رسید. اما مخالف این ریسک بودم و همین طور به خاطر بازی جوانمردانه این موضوع را تایید نمی‌کنم.

برانکو درباره اینکه طارمی در بازی با الهالال حضور ندارد گفت: این برای ما مشکل خواهد بود. اگر علیپور سرحال باشد او را جایگزین می‌کنیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود طارمی محرومیت خود را در بازی با پدیده طی کرده است گفت: این موضوع ربطی ندارد و این جریمه AFC است و نمی دانم چرا برای پدیده او را محروم کردند چون مسابقات داخلی است و ارتباطی نداشت. طارمی این جریمه را در بازی‌هایی که AFC برگزار می‌کند باید جریمه‌اش را سپری می‌کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا بازیکنان این تیم دیروز تحت تاثیر دربی بودند: بله بودند؛ به همین دلیل خوشحالم و این برد بزرگ و مهمی بود. همه می‌دانیم دربی چقدر اهمیت دارد و وقتی اینطوری می‌بازید، زمان نیاز دارد به حالت اولیه برگردید که بچه‌ها به بهترین نحو به حالت عادی برگشتند آن هم با بردی که مستحقش بودند. سپاهان با قدرتی که داشت و بازیکنانی مانند شجاع، احسان، نویدکیا، جباروف و ... تیم خوب و عالی بود و به همین دلیل خوشحالیم. ما خیلی ریسک کردیم و بچه‌ها آمادگی خوبی را نشان دادند و به همین دلیل تبریک می‌گویم.

برانکو درباره حضور علی کریمی و اینکه همیشه این حضور با برد پرسپولیس همراه می‌شود، گفت: خوشحال هستم که چنین حمایتی از سوی بازیکنان سابق‌مان را داریم که عضو خانواده پرسپولیس هستند و با تیم زندگی می‌کنند و لذت می‌برند و همه کار برای موفقیت پرسپولیس انجام دهند چون آنها تاریخ این تیم هستند و بهترین روزها را برای پرسپولیس رقم زدند و این تیم فعلی هم می‌تواند تاریخ مخصوص خودش را بنویسد.

وی در خصوص اینکه بازیکنان پرسپولیس کارت‌های بی‌مورد می‌گیرند و این موضوع به پرسپولیس ضربه می‌زند، گفت: اگر به نفت ببازیم قهرمانی از دست نمی‌رود چون ۱۰ امتیاز از استقلال جلو هستیم و ۸ بازی هم مانده است. البته برخی کارت‌های زرد که می‌گیریم بی مورد هستند و نباید آنها را می‌گرفتیم. اما در بازی‌ها تهاجم زیاد داریم و با ریسک بازی می کنیم و طبیعی است که کارت زرد‌ها زیاد می‌شوند.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور شاریک، عضو سابق هیأت مدیره باشگاه دیناموزاگرب در تهران گفت: ایشان دوست ماست و همکار ما در برخی موضوعات به شمار می‌رود و آمده تا بازی ما را ببیند که ۲ بازی زیبا را هم دید و هفته آینده هم بر می‌گردد.

وی در پایان درباره اینکه چرا همچنان حریف پرسپولیس را استقلال می‌داند و آیا این یک کری خوانی است گفت: متاسفانه از تراکتورسازی ۸ امتیاز کم خواهد شد. البته مطمئن نیستم اما طبق قانون فیفا باید کسر شود و نتیجه چه خواهد شد، نمی‌دانم. طبیعی است که تراکتور قبل از این ماجرا رقیب اصلی ما بوده است.

601

خبرنگار: پورعرب انتشاردهنده:آرش محمدی

کد خبر: 733566

وب گردی

وب گردی