رئیس فراکسیون ورزش مجلس قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان را تبریک گفت

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی؛ ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقاتجام جهانی ۲۰۱۷۷ کرمانشاه؛  نقش ورزش در عرصه تحکیم  پیوندها و دوستی ها بین مردم و ملت ها، فارغ از مسائل سیاسی را ستود.

به گزارش ایسکانیوز، بر اساس گزارش کانال تلگرامی تابش، متن کامل پیام وی بدین شرح است:

به نام خدا

پیروزی مقتدرانه و قهرمانی غرور آفرین کشتی گیران عزیز کشورمان برای ششمین بار متوالی؛ در مسابقات جام جهانی کشتی که با حضور مدعیان قدرتمند این رشته ورزشی حاصل شد؛ موجی از شادی و غرور را در دل ایرانیان شرافتمند برانگیخت.

این پیروزی را خدمت ملت بزرگوار ایران و قهرمانان ملی پوش و غیور تبریک عرض می نمایم و مراتب تقدیر و تشکر خویش و نمایندگان مردم را از مربیان، کادر فنی ،مسئولان و همه دست اندرکاران برگزاری این رویداد جهانی ابراز می دارم و میزبانی خوب مرزداران غیرتمند کرمانشاهی را می ستایم.

حضور تیم آمریکا در این مسابقات و پیروزی ایران از جهات دیگری هم حائز اهمیت است و آن تجلی اراده معطوف به قدرت و خواست مردم در دیپلماسی که توسط دولتمردان هوشمند ما تحقق یافت و پیامی بود به مردم آمریکا که نابخردی و مواضع نا پخته دولتمردان آنها ما را از اعمال سیاست های راهبردی و احترام و دوستی با ملت آمریکا باز نخواهد داشت و همچنین بازتاب نقشی که ورزش در عرصه تحکیم پیوندها و دوستی ها، فارغ از مسائل سیاسی بین مردم و ملت ها ایفا می کند.

خداوند را برای کسب همه این توفیقات توسط قهرمانان کشتی و ملت شریف ایران سپاسگزاریم.

محمدرضا تابش رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی

خبرنگار: راضیه فراهانی/ انتشاردهنده: فاطمه سرلم

کد خبر: 733608

وب گردی

وب گردی