پیروزی مقتدرانه دانشجوی واحد جویبار در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد کرمانشاه

مسعود اسماعیل پور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار در فینال مسابقات جام جهانی کشتی آزاد کرمانشاه در وزن 61 کیلوگرم مقتدرانه حریف آمریکایی را شکست داد.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود اسماعیل پور کشتی‌گیر آزادکار ایرانی متولد ۱۳۶۷ در شهرستان جویبار است. او در سال ۱۳۸۷ در مسابقات جهانی کشتی جوانان در استانبول مدال طلا را کسب کرد و در همان سال در مسابقات بین‌المللی کیف اوکراین مدال برنز را بدست آورد، همچنین در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ در مسابقات قهرمانی آسیا در دهلی‌نو مقام اول و مدال طلا را کسب کرد . اسماعیل پور در مسابقات جهانی در بوداپست مجارستان مدال برنز را بر گردن آویخت .
در سال ۲۰۱۴ اسماعیل پور توانست در چهار رقابت بزرگ مدال‌های رنگارنگی کسب کند. ابتدا به همراه تیم ملی قهرمان جام جهانی آزاد کشور شد و سپس در مسابقات کشتی آسیا مدال طلا را به دست آورد، او همچنین توانست در مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۴ مدال نقره را کسب کند و در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ قهرمان وزن ۶۱ کیلوگرم شود.
دکتر داریوش حمیدی، رئیس واحد جویبار ضمن تبریک این پیروزی ارزشمند به این دانشجوی پرافتخار و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استمرار پیروزی و سربلندی این دانشجوی قهرمان ورزشکار را از خداوند متعال خواستار شد.

٢٠٠

خبرنگار و منتشرکننده: محمدجواد آخوندى

کد خبر: 733627

وب گردی

وب گردی