تصویربرداری قسمت دوم «من ناصر حجازی هستم » به پایان رسید/ آتیلا حجازی بازیگر قسمت دوم شد

امیر رفیعی، دبیر جشن «ناصر حجازی» درباره ساخت قسمت دوم «من ناصر حجازی هستم» گفت: تصویربرداری قسمت دوم فیلم« من ناصر حجازی هستم» تمام شده است که  آتیلا حجازی و علی فتح الله زاده هم در آن  حضور دارند، این دو نفر در قسمت دوم «من ناصر حجازی هستم» ایفای نقش کرده اند چون قسمت دوم به شکل مستند داستانی است. 

به گزارش ایسکانیوز، جشنی با نام «ناصر حجازی»، فوتبالیست فقید ایرانی برگزار خواهد شد، امیر رفیعی، مسئول برگزاری این جشن در گفت و گو با ایسکانیوز، درباره دلایل برگزاری این مراسم گفت: مدتها ایده برگزاری این جشن در من شکل گرفته بود که خوشبختانه خانواده آقای حجازی همراهی لازم را در این زمینه با من انجام داد و مقدمات برگزاری این جشن هموار شده که در اولین گام دو هیات انتخاب و داوری را انتخاب کردیم.
او درباره هیات هنری این جشن، گفت: همایون اسعدیان، مازیار میری و جهانگیر کوثری اعضای هیات انتخاب بخش هنری هستند و چون این هنرمندان از علاقمندان به فوتبال هم هستند در هیات انتخاب به شکل مشترک می توانند یک نظر را در بخش ورزشی هم داشته باشند اما پیرامون جایزه بهترین فیلم ورزشی و برنامه تلویزیونی سال این افراد به صورت مستقل نظر خواهند داد.

او ادامه داد: برای بخش هنری این جشنواره به زودی فراخوان می دهیم و فیلمسازانی که فیلم های ورزشی ساخته اند می توانند فیلم هایشان را ارسال کنند و شاید چون فیلم های ورزشی ممکن است کم باشد، آثاری که در 3 الی 4 سال گذشته تولید شده اند هم می توانند در این جشن شرکت کنند البته در این بخش برنامه های ورزشی را هم لحاظ می کنیم. مثل برنامه نود، شب های فوتبالی و موارد مشابه که در این زمینه تولید شده اند.

رفیعی درباره محل تامین بودجه برگزاری جشن «ناصر حجازی»، گفت: در حال حاضر به شکل خصوصی و شخصی این کار را انجام می دهیم، مجموعه ورزشی و تندرستی آتیران هم قرار است یکی از اسپانسرهای ما باشد که این مجموعه قول داده است تا هر ساله حامی این مراسم باشد. هزینه های پایه تعیین شده و هزینه های اولیه تامین شده است و قطعا در ادامه با اسپانسرهای دیگری هم همکاری خواهیم کرد که بتواند به با شکوه تر برگزار شدن این مراسم کمک کند.
دبیر جشن «ناصر حجازی»، افزود: عمده ترین بخش های هنری که در این جشن وجود دارد؛ دو بخش است که یکی مربوط به فیلم ها و برنامه های تلویزیونی فوتبالی و یا ورزشی می شود و در این بخش جایزه ناصر حجازی را اهدا می کنیم. بخش دیگر فرهنگی و هنری این جشن به مطبوعات مربوط می شود و به خبرگزاری ها و یا بهترین روزنامه ورزشی سال اهدا می شود، مطبوعاتی که در رسانه خود ترکیبی از هنر و ورزش را دنبال کرده اند.
امیر رفیعی در ادامه با اشاره به شکست فیلم های ورزشی در سال های گذشته در ایران، گفت: یکی از اهداف ما این است که به دلیل شکست فیلم های ورزشی و فوتبالی در سال های گذشته خیلی ها تمایل ندارند در این زمینه ورود داشته باشند اما فیلم «من ناصر حجازی هستم» به خاطر موفقیتی که داشت این امکان را به وجود آورده است که عده ای از فیلمسازان به سمت ساخت فیلم های ورزشی روی آورند، در واقع یکی از اهداف جشن «ناصر حجازی» علاقمند کردن فیلمسازان به ساخت فیلم های ورزشی است.

او در پایان به ساخت قسمت دوم «من ناصر حجازی هستم» اشاره کرد و ادامه داد: به عنوان کارگردان، تهیه کننده و نویسنده قسمت دوم «من ناصر حجازی هستم» را ساخته ام، و فیلم تاریخچه باشگاه استقلال هم تصویربرداری آن شروع شده است که آن هم علی فتح الله زاده به عنوان تهیه کننده حضور دارد و من کارگردانی آن را خودم بر عهده دارم. در واقع تصویربرداری قسمت دوم فیلم« من ناصر حجازی هستم» تمام شده است که آتیلا حجازی و علی فتح الله زاده هم در آن حضور دارند، این دو نفر در قسمت دوم «من ناصر حجازی هستم» ایفای نقش کرده اند چون قسمت دوم به شکل مستند داستانی است.


خبرنگار: معصومه رضا/ تایید کننده: سلیمی
501500

کد خبر: 733654

وب گردی

وب گردی