دکترپروانه زیویار عضو هیات علمی واحد یادگارامام خمینی(ره)شهرری به مرتبه دانشیاری ارتقاء یافت

دکتر پروانه زیویار عضو هیات علمی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری به مرتبه دانشیاری ارتقاء یافت. 

به گزارش ایسکانیوز، عضو هیات علمی گروه آموزشی جغرافیا واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری موفق شد با کسب شایستگی علمی و پژوهشی، با حکم دکتر حمید میرزاده، ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی مرتبه خود را از استادیاری به دانشیاری ارتقاء بخشد.

دکتر پروانه زیویار عضو هیات علمی گروه آموزشی جغرافیا دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری است که توانسته است با تلاش علمی و پژوهشی خود با پیشنهاد کمیته منتخب این واحد دانشگاهی و موافقت هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی، مرتبه علمی خود را به دانشیاری ارتقاء بخشد.

در حکمی که از سوی ریاست عالی دانشگاه صادر شده ، آمده است:
موضوع ارتقای علمی شما در هشتاد و هفتمین نشست مورخ 1395/7/11 هیأت ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرارگرفت که ضمن تبریک از تاریخ 1395/2/25به مرتبه دانشیاری ارتقاء می‌یابید.

در ادامه این حکم آمده است: امید است در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشاء خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه‌ی علم و دانش گام‌های موثرتری بردارید.

گفتنی است این دانشیار دانشگاه دارای 50 مقاله علمی در مجلات داخلی و خارجی، همایش ها است و تعداد 4 عنوان کتاب و اجرا و همکاری در اجرای 10 طرح پژوهشی را در کارنامه خود دارد و تا کنون نیز در سمت‌های مدیر گروه آموزشی جغرافیا و معاون دانشکده علوم انسانی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری، فعالیت داشته است.

اداره روابط عمومی واحد این موفقیت را به دکتر پروانه زیویار و خانواده علمی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری تبریک عرض می نماید.

خبرنگار و منتشرکنندهک محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 733666

وب گردی

وب گردی