برگزاری اولین سالگرد شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک

اولین سالگرد شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک با حضور مسئولان کشوری و لشکری، روحانیت معزز، دانشگاهیان و مردم مقاوم و ولایتمدار شهرستان اندیمشک  برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار ابوالقاسم اکبر نژاد سخنران این یادواره گفت: شهدای مدافع حرم حماسه‌هایی ماندگار از خود خلق کردند و با اعتقاد کامل در این مسیر گام نهادند و در بین شهدای مدافع حرم شاهد تلفیقی از سه نسل بودیم که با همدلی و اعتقاد به ارزش‌های اسلامی جانانه در برابر کفر قد علم کردند.

فرمانده مدافع حرم در دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) افزود: این دفاع همچون دفاع مقدس نشأت گرفته از ارزش‌های اسلامی و اعتقادات قلبی مجاهدان و فرزندان اسلام بوده است و در این میان بصیرت و آگاهی رمز موفقیت رزمندگان اسلام در چنین نبردهایی علیه باطل است که با شور و شعور به دستاوردهای ارزشمندی دست‌یافته‌اند.

اکبر نژاد افزود: پیروزی و شکست حصر حلب مدیون فرزندان اسلام و شهدای اسلام است و اگر بچه‌های اندیمشک و گذشت آن‌ها نبود این پیروزی در حلب به دست نمی‌آمد و حماسه‌آفرینی دلاور مردان ایران اسلامی موازنه قدرت را در منطقه بر هم زد و قدرت فرزندان اسلام را به همگان ثابت کرد.

امام‌جمعه اندیمشک هم گفت: پشتوانه نظام اسلامی در همه دوران انقلاب ائمه اطهار (ع) بوده است.

حجت‌الاسلام نعمت اله خدامی افزود: این مراسم قبل از ترویج ایثار و شهادت، ترویج ریشه‌های واقعی این فرهنگ یعنی ولایتمداری و اعتقاد به اهل‌بیت (ع) و ارزش‌های اسلام است و راه شهدا راه کمال و سعادت است و باید با تمسک و توسل به شهدا به سمت کمال حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار آنا؛ پخش نماهنگ، برگزاری مراسم عزاداری، روضه‌خوانی و سینه‌زنی، سخنرانی و معرفی ایثار و مقاومت رزمندگان جبهه مدافعان حرم اهل‌بیت (ع)، گفت‌وگو با فرزندان شهدای مدافع حرم و تجلیل از خانواده‌های معزز شهید مدافع حرم اندیمشک از جمله ویژه‌برنامه‌هایی بود که در یادواره شهدای مدافع حرم اندیمشک اجرا شد.

سردار شهید علی‌محمد قربانی، سردار شهید احمد مجدی نسب، بسیجی شهید حبیب رحیمی منش، بسیجی شهید احمد ‌حاجیوند الیاسی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک دومین شهد این واحد دانشگاهی پس از شهید امیرعلی هویدی، پاسدار شهید مهدی نظری و روحانی شهید محمد کیانی شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک بودند که در راه دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری (س) به‌دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و آسمانی شدند.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 733672

وب گردی

وب گردی