برنامه App Lock Fingerprint Password: قفل گذاری اپلیکیشن های نصب شده

App Lock: Fingerprint Password اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید برنامه‌های نصب شده را قفل گذاری و از دسترسی غیرمجاز به آن‌ها جلوگیری کنید.

به گزارش ایسکانیوز، در عصر حاضر، گوشی‌های تلفن نه‌تنها ابزاری هوشمند برای انجام کار‌های مختلف‌ هستند، بلکه گنجینه‌ای نیز از اطلاعات و فایل‌های شخصی به‌حساب می‌آیند؛ به‌ طوری‌که احتمالا خود شما هم حداقل چند آیتم شخصی در گوشی همراه خود دارید. این فایل‌های شخصی موارد بسیاری را در بر می‌گیرند که از عکس و ویدیو گرفته تا پیام‌های موجود در یک اپلیکیشن پیام‌رسان یا یادداشت‌های ثبت‌شده در Note گوشی، همگی می‌توانند برای صاحب گوشی، شخصی باشند. از آنجایی که در طول روز ممکن است به دلایل مختلفی گوشی از ما دور باشد؛ وجود یک نگهبان مجازی که از اطلاعات آن حفاظت کند، امری ضروری به‌حساب می‌آید. بسیاری از کاربران به قرار دادن رمز یا پترن برای لاک‌اسکرین گوشی بسنده می‌کنند؛ در حالی که در بسیاری از مواقع که گوشی را برای اموری مانند مشاهده‌ی عکس، ریختن یک بازی یا برنامه و‌... به دوستان یا آشنایان می‌دهیم، گنجینه‌ی شخصی ما بدون هیچ محافظی در دسترس این افراد قرار می‌گیرد. App Lock: Fingerprint Password اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید روی عکس‌ها، ویدیوها، اپلیکیشن‌ها و دیگر مواردی که نیاز به امنیت آن‌ها دارید، قفل قرار دهید تا از دسترسی‌های غیر مجاز در امان باشید.

App Lock: Fingerprint Password از طراحی زیبای متریال برخوردار است و محیط کاربری گویای آن باعث شده است حتی اگر تجربه‌ی کار با اپلیکیشن‌های رمزگذاری ندارید، بتوانید به سادگی هرچه تمام‌تر با App Lock ارتباط برقرار کنید. زمانی که این اپلیکیشن را اجرا می‌کنید، با لیستی از تمام اپلیکیشن‌های نصب شده اعم از سیستمی یا غیر سیستمی مواجه خواهید شد که در مقابل هرکدام یک گزینه‌ی On/Off قرار دارد. کافی است به بررسی این لیست بپردازید و اپلیکیشن‌هایی را که به هر طریق شامل فایل یا اطلاعات شخصی شما هستند، قفل کنید. برای مثال فایل منیجر یا گالری عکس، اپلیکیشن‌های یادداشت‌برداری، تلگرام و واتس‌اپ و تمام برنامه‌هایی که به‌نوعی دیتاهای شخصی شما را شامل می‌شوند، از مواردی هستند که بهتر است حالت قفل آن‌ها را روشن کنید. از این پس با فعال‌سازی App Lock: Fingerprint Password هرگاه که اپلیکیشن‌های قفل‌شده اجرا شوند، قبل از نمایش و امکان کارکرد با آن از شما رمز عبور یا پترنی را که مشخص کرده‌اید، درخواست خواهند کرد. در گوشی‌های سامسونگ یا دیگر گوشی‌هایی که از سنسور اثر انگشت پشتیبانی می‌کنند (اندروید مارشملو) می‌توانید از اثر انگشت نیز برای قفل و باز کردن اپلیکیشن‌ها استفاده کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده : ناهید سمیعی/منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 733724

وب گردی

وب گردی