استارت آپ ویکند گردشگری اردبیل با تجلیل از ایده‌های برتر به کار خود پایان داد

اولین رویداد کارآفرینی استارت آپ ویکند گردشگری اردبیل بعد از سه روز تلاش، با تجلیل از ایده‌های برتر در دانشگاه محقق اردبیلی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، پروفسور محمد نریمانی قائم مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم اختتامیه این رویداد کارآفرینی با بیان اینکه اساس ایده، خلاقیت و تفکر خلاق بوده و آن نیز نیازمند سیستم و آمادگی کامل است، گفت: دانشگاه محلی است که می‌توان ایده‌پردازی را به یک پدیده سودآور تبدیل کرد و ایده‌ها را رشد داد.

وی با تاکید بر اینکه اساتید نباید اجازه بدهند تا دانشجویان با خودانگاری منفی به دنبال حل مسائل بروند، افزود: باید تلاش کنیم خودانگاری مثبت را در دانشجویان پرورش داده و ایجاد کنیم.

نریمانی با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید بتوانند حمایت علمی، ذهنی و عینی از دانشجویان داشته باشند، تصریح کرد: امیدوارم در استارت آپ‌های آتی تعداد ایده‌ها به بیش از 100 ایده افزایش یابد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه انتظار می‌رود هر فصل چندین رویداد کارآفرینی مبتنی بر نیازهای جامعه در سطح استان برگزار شود، خاطرنشان کرد: در همین راستا دانشگاه محقق اردبیلی برای مشارکت در طرح‌های اشتغالزایی و توسعه پایدار استان آمادگی همه جانبه دارد.

خبرنگار: علی انوار

منتشرکننده: امین محمودی نیا

کد: 801

کد خبر: 733807

وب گردی

وب گردی