پروژه‌های شهری نیازمند پشتیبانی علمی مراجع دانشگاهی هستند

شهردار اردبیل گفت: پروژه‌های شهری نیازمند پشتیبانی علمی مراجع دانشگاهی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر حمید لطف‌اللهیان در مراسم اختتامیه اولین رویداد کارآفرینی استارت آپ ویکند گردشگری اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه حضور جوانان با انگیزه و نخبه در چنین رویدادهایی قابل تحسین است، افزود: در همین راستا شهرداری اردبیل از ایده‌های مرتبط با مدیریت شهری استقبال می‌کند.

وی با بیان اینکه فرصت‌های گردشگری استان اردبیل بسیار زیاد است، گفت: جوانان، دانشجویان و نخبگان می‌توانند در این عرصه ورود پیدا کنند و موجبات توسعه و پیشرفت استان را فراهم آورند.

لطف‌اللهیان با تاکید بر اینکه روش‌ها، ایده‌ها و اپیلیکیشن‌های ارائه شده برای توسعه استان بسیار مهم است، تصریح کرد: معتقدیم مدیریت شهری باید با مشارکت بخش مرجع دانشگاهی انجام شود و در همین راستا اساتید، نخبگان و دانشجویان باید ورود پیدا کنند و ما آمادگی لازم را جهت انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه داریم.

شهردار اردبیل با بیان اینکه مدیران مجموعه شهرداری دارای تکالیف و وظایف متعددی هستند، تصریح کرد: کمک و زمینه‌سازی برای شناخت فرصت‌ها و پشتیبانی از نخبگان و دستاوردهای آنان نیز بخشی از وظایف ما است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های شهری باید پروژه‌های انسان محور باشند و باعث ایجاد رفاه در جامعه شوند، افزود: این مهم نیز نیازمند پشتیبانی علمی مراجع دانشگاهی دارد.

خبرنگار: علی انوار

منتشرکننده: امین محمودی نیا

کد: 801

کد خبر: 733822

وب گردی

وب گردی