برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان  قهرمانی کشور در دو بخش مردان و زنان

رئیس انجمن تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین از برگزاری یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور در بخش مردان و سومین دوره این مسابقات در بخش بانوان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مسابقات قهرمانی کشور تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین در دو رشته ریکرو و کامپوند در بخش انفرادی با حضور نمایندگان 14 استان طی روزهای 8 و 9 اسفند در بخش بانوان و در روزهای 10 و 11 اسفند در بخش مردان در سالن مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود.

مجید کهتری، رئیس انجمن تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: سیاست انجمن جوانگرایی است و در تلاشیم پشتوانه خوبی برای تیم ملی تدارک ببینیم. خوشبختانه استانهایی مانند خراسان شمالی و کردستان در خصوص استعدادیابی اقدامات خوبی انجام داده‌اند و در خراسان شمالی نزدیک به 50 کماندار جدید فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که نویدبخش اتفاقات خوبی در این رشته است.

وی افزود: این کمانداران در رنج سنی 16 تا 25 سال هستند و با توجه به پیش رو بودن مسابقات پاراآسیایی جوانان در سال آینده، می‌توانیم با جذب استعدادهای برتر از میان این کمانداران، تیم خوبی تدارک ببینیم. مهم‌ترین رویداد سال آینده، مسابقات قهرمانی جهان است که شهریور ماه 96 به میزبانی پکن برگزار می‌شود. این مسابقات هر 2 سال یکبار با حضور بهترین کمانداران دنیا انجام می‌شود و پس از بازی‌های پارالمپیک، مهم‌ترین رویداد این رشته است.

رئیس انجمن تیر و کمان تصریح کرد: برنامه‌های آمادگی تیم ملی تنظیم شده و از فروردین ماه اولین مرحله تمرینات برگزار خواهد شد. اگرچه بر جوانگرایی تمرکز داریم، اما از کمانداران با تجربه تا زمانی که می‌توانند در اوج باشند نیز استفاده می‌کنیم. در رشته تیر و کمان سن و سال زیاد مطرح نیست و آنچه مهم است تجربه و توانمندی آنهاست و امیدواریم برگزاری مسابقات قهرمانی کشور مقدمه‌ای برای شروع فعالیت‌های انجمن در سال جدید باشد.

رقابت‌های قهرمانی کشور تیر و کمان مردان و زنان از 8 تا 11 اسفند ماه در تهران، مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب، برپا خواهد بود.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:آرش محمدی

604

کد خبر: 733857

وب گردی

وب گردی