مستندی درباره بازار تهران به آخرین مراحل تصویربرداری رسید

مستند «تجارت و بازار تهران» به کارگردانی حسن نقاشی و محصول موسسه تصویر شهر به آخرین مراحل تصویربرداری رسید. 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، مستند «تجارت و بازار تهران» جدیدترین اثر حسن نقاشی، از مستندسازان شاخص ایرانی است که اکنون در مرحله پایان تصویربرداری و تدوین همزمان قرار دارد.
این مستند 40 دقیقه‌ای به موضوع تجارت و بازار تهران از گذشته تا به امروز می‌پردازد و تصویربرداری آن در بازار، تجارت خانه‌های قدیم و حجره‌های قدیمی و بازسازی شده بازار تهران انجام شده است.
حسن نقاشی ساخت مستندهایی چون نشانی از تو، سوشیوس، مشی و مشیانه، درخت پارسیک، زروان، مهرا، اقلیم هفتم، شاه جهان و... در کارنامه کاری خود دارد. وی با مستند «شاه جهان» در شانزدهمین جشن مستند سینمای ایران موفق به دریافت سه تندیس بهترین مستند نیمه بلند، کارگردانی و بهترین پژوهش شد و در هفتمین جشنواره مستند سینما حقیقت جایزه بهترین مستند تاریخی را از آن خود کرد.
مستند «تجارت و بازار تهران» به تهیه‌کنندگی غزال بهی‌زادی از مجموعه مستند «نگارخانه تهران» در حال آماده‌سازی است. این مجموعه مستند، محصول موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهر تهران است که حامد سعادت تصویربردار، مهدی حاجی زینلی صدابردار، حسن نقاشی تدوینگر و فرهاد ورهرام مشاور پروژه آن است.
دریافت کننده: معصومه رضا/ تایید کننده: سلیمی
501500

کد خبر: 733861

وب گردی

وب گردی