مراسم تودیع  و معارفه رئیس برج آزادی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس برج آزادی با حضور مدیر عامل بنیاد رودکی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی برج آزادی؛ روز گذشته طی مراسمی غلامحسین شاه علی پس از 5 سال ریاست برج آزادی، تکریم شد و با حکم علی اکبر صفی پور؛ مدیر عامل بنیاد رودکی، به ریاست مجموعه تالار وحدت منصوب شد.

در ابتدای این مراسم شاه علی با اشاره به مشکلات برج آزادی در زمان آغاز فعالیت خویش، به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در دوره ریاست خود پرداخت و از حمایت های مدیران و تلاش های همکاران برج آزادی سپاسگزاری کرد.

وی همچنین از مهندس جاوید، معاون فنی عمرانی شهرداری تهران، احمد مسجد جامعی و احمد حکیمی پور رؤسای شورای اسلامی شهر تهران و شهرداران منطقه 9 تهران برای حمایت ها و کمک های دلسوزانه خود در راستای ارتقای کمی و کیفی برج آزادی تشکر ویژه کرد.

بازسازی اصولی سطح میدان آزادی، بازسازی بام برج، بهینه سازی ساختاری و زیربنایی فضاهای داخلی مجموعه، برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی و هنری، تجهیز سالن اصلی برج به پیشرفته ترین سیستم صدای خاورمیانه و سیستم اکران فیلم، تعامل مستمر با سازمان های فرهنگی هنری و شهرداری تهران، اختصاص ردیف بودجه برای بهبود گردشگری مجموعه، راه اندازی رستوران برج؛ تهیه ژنراتور برق و افزایش 100 درصدی درآمد نسبت به سال اول و ... از جمله فعالیت های برجسته شاه علی در زمان ریاست در برج آزادی بود؛ این در حالی است که پس از این همکاری وی با مجموعه بنیاد رودکی به عنوان رئیس مجموعه تالار وحدت ادامه خواد داشت.

در ادامه، نعمت اله پایان، رئیس جدید برج آزادی با تشکر از اعتماد مدیر عامل بنیاد رودکی، ادامه داد: اینجانب به حول و قوه الهی بر اساس برنامه های ابلاغی مدیر عامل محترم، الگوی مهندسی مجدد، گسترش کمی و کیفی برنامه ها و ارزش آفرینی را سرلوحه اقدامات خود در این مجموعه اعلام میکنم و از همه همکاران و صاحب نظران انتظار همراهی و مساعدت دارم.

همچنین "نعمت اله پایان"، با دریافت حکم خویش از مدیرعامل بنیاد رودکی به عنوان رئیس جدید مجموعه برج آزادی منصوب شد.

دریافت کننده: محمد بهتری راد/منتشر کننده: سلیمی

503500

کد خبر: 733880

وب گردی

وب گردی