هر امتیاز 1 میلیارد/ خطر از بیخ گوش پرسپولیس گذشت!

مدیران باشگاه پرسپولیس برای ایجاد رابطه دوستان با سرمربی پرتغالی تلاش های خود را ادامه داده و وی قبول کرده که با دریافت 6 میلیارد تومان رضایت بدهد.

به گزارش ایسکانیوز، موضوع احتمال کاهش امتیاز از باشگاه پرسپولیس به خاطر عدم توجه به قرارداد مربی پرتغالی کاملا جدی است.

در همین حال، یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس توضیح داد که این پرونده نمی تواند خطرات زیادی برای این باشگاه داشته باشد. موضوع از این قرار است که مانوئل ژوزه سرمربی پرتغالی پرسپولیس در فصل دوازدهم که نتایج بسیار بدی با این تیم کسب کرده بود، به خاطر قرارداد سنگین و چند میلیارد تومانی خود با محمد رویانیان مدیرعامل وقت باشگاه، به فیفا شکایت کرده تا شاید پول قراردادش را بگیرد.

در این مدت اما مدیران پرشمار باشگاه پرسپولیس هیچ توجهی به پرونده ژوزه نداشتند تا این مربی حکم اولیه خود را در سکوت کامل خبری، از کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان در فیفا دریافت کند.

با اعتراض دوباره باشگاه پرسپولیس، رای اصلی بار دیگر بدون اینکه به دست رسانه ها برسد، به دادگاه عالی حکمیت ورزشی CAS رفت که هنوز رای نهایی صادر نشده و پرونده در دست بررسی برای تجدید نظر است.

در این مدت، مدیران باشگاه پرسپولیس برای ایجاد رابطه دوستان با مانوئل ژوزه تلاش های خود را ادامه دادند و حالا این طور به گوش می رسد که تلاش ها نتیجه داده و ژوزه قبول کرده در ازای دریافت پولی حدود 6 میلیارد تومان، رضایت داده و بی خیال ادامه دادن به شکایت خود شود.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 733901

وب گردی

وب گردی