نمایندگان هیات ممتحنه اقتصاد و مدیریت دارو از امکانات واحد علوم دارویی بازدید کردند

نمایندگان هیات ممتحنه اقتصاد و مدیریت دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور تمدید مجوز رشته اقتصاد و مدیریت دارو، از امکانات آموزشی و پژوهشی واحد علوم دارویی بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، صبح امروز تیم اعزامی از هیات ممتحنه اقتصاد و مدیریت دارو، متشکل از دکتر مجید داوری، استادیار گروه اقتصاد و مدیریت دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر شکوفه نیکفر استادیار گروه اقتصاد ومدیریت دارو از امکانات آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی و گروه‌های آموزشی مربوطه بازدید کردند.
در این بازدید که با حضور دکتر سیدمهدی رضایت رئیس واحد، معاونان، روسای دانشکده ها، مدیر و اعضای گروه اقتصاد و مدیریت دارو برگزار شد، گزارشی مبسوط از دستاوردهای واحد علوم دارویی با رویکرد ویژه اقتصاد و مدیریت دارو از سوی دکتر ارکیده قربان دادرس، معاون آموزشی واحد علوم دارویی ارائه شد.
در ادامه اعضای هیات علمی گروه اقتصاد و مدیریت دارو که در جلسه حضور داشتند ضمن معرفی، نقظه نظرات خود را نیز بیان کردند.
در این جلسه دکتر داوری ضمن تقدیر از مدیریت و حضور موثر دکتر رضایت، در خصوص اهمیت این بازدید اظهار داشت: رشته مدیریت و اقتصاد دارو، رشته ای نوپا می باشد و امیدواریم با توجه به تعداد کم دانشجویان، از طریق پتانسیلهای فارغ التحصیلان در آینده بازگشت سرمایه داشته باشیم.
وی از آینده شغلی دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی این رشته به عنوان یکی از دغدغه های فارغ التحصیلان نام برد و افزود: با توجه به نگاه توسعه ای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می بایست در برنامه آموزشی بسیاری از فاکتورها را گنجاند که در گذشته از اهمیت کمتری برخوردار بود.
در پایان این جلسه هیات بازدیدکننده از آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی علوم دارویی واحد دیدن کردند.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 733929

وب گردی

وب گردی