هفتمین سمینار بین المللی تخصصی آسانسور و پله برقی برگزار شد

هفتمین سمینار بین المللی تخصصی صنعت آسانسور و پله برقی با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران و با حضور دانشگاهیان و صنعتگران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، هفتمین سمینار تخصصی بین المللی آسانسور و پله برقی با حضور دکتر امید بزرگ حداد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی ، دکتر دلاور مدیرکل روابط بین الملل دانشگاه جامع علمی کاربردی و جمعی از متخصصان، اساتید دانشگاهی، صنعتگران و مهمانان خارجی در مرکز آموزش علمی کاربردی کوشا تهران برگزار شد.

مهندس بروجردی دبیر اجرایی این سمینار اظهار داشت: هفتمین سمینار بین المللی آسانسور و پله برقی با هدف گسترش مرزهای دانش، استاندارد سازی صنعت، انتقال و تبادل فن آوری و نوآوری های برتر در زمینه های مختلف تخصصی آسانسور و پله برقی و ارائه مقالات و نتایج جدید با حضور متخصصان خارجی ، اساتید ، دانشجویان و متخصصان فعال در صنعت آسانسور و پله برقی ، توسط مرکز رشد خوشه فنآوری آسانسور و صنایع وابسته کوشا تهران با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران برگزار می شود.

وی افزود : این سمینار فرصتی استثنایی در صنعت حمل و نقل عمودی برای دانشگاهیان، صاحبنظران و کارشناسان صنعت آسانسور و پله برقی، مدیران عامل شرکت های صنعتی، مدیران فنی، تکنسین های برقی، بازرسان و سازندگان ساختمان ها برای اطلاع از دانش روز این صنعت و آخرین دستاوردهای این صنعت آگاه شوند. مهندس بروجردی در ادامه اظهار داشت : از میان مقالات ارسالی ۴۷ مقاله پذیرفته شد که میزگردهای تخصصی بر اساس چکیده این مقالات برگزار می شود.

تجاری سازی 14 دستاورد پژوهشی

مهندس سمانه سجادی ، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی کوشا تهران گفت : 7 سال است که سمینار تخصصی آسانسور و پله برقی برگزار می شود که از دوره ششم این سمینار به صورت بین المللی برگزار می شود. وی افزود: متخصصان کشورهایی مانند ایتالیا ، انگلستان ، اسپانیا ، هلند و ترکیه در این سمینار حضور دارند. مهندس سجادی در ادامه اظهار داشت : هدف از برگزاری این سمینار ، آشنایی صنعتگران با دانش به روز صنعت آسانسور و پله برقی و برقراری ارتباط این صنعت و دانشگاه است. وی خاطر نشان کرد: در سمینار امسال توانستیم ۱۴ دستاورد پژوهشی مرکز آموزش علمی کابردی کوشا تهران را تجاری سازی کنیم که از این محصولات رونمایی گردید. وی افزود : 3 محصول شامل درایو آسانسور، درب آسانسور و نرم افزار محاسبات تخصصی آسانسور از هسته های مستقر در مرکز رشد کوشای تهران و 11 محصول دیگر شامل سیستمSTC ، داشبورد کنترل آنلاین ، کمان موشکی درب های تمام اتوماتیک مجهز به قفل مکانیکی ، درب سانترال اتوماتیک مجهز به یک قفل و یک کمان ، موتور گیربکس 7.5 کیلو وات 3VF ، سایت مقالات رایگان تخصصی آسانسور و پله برقی ، سیستم آلیس ، نمایشگر LCD داخل کابین با قابلیت برقراری ارتباط صوتی ، مجموعهUCM ، درب اتوماتیک 3VF سخت کار و موتور گیربکس 7.3 کیلو وات 3VF از تولیدات صنعتگران مرتبط با این مرکز آموزش علمی کاربردی می باشند که از خروج ارز از کشور جلوگیری کرده و موجبات صادرات محصولات کشور را به کشورهای همسایه و دیگر کشورها فراهم کرده است.

مهندس سجادی در خاتمه گفت : مرکز آموزش علمی کاربردی کوشا تهران ۵۰ قرارداد و تفاهم نامه با مراکز صنعتی دارد که به مرحله اجرا رسیده است.

در ادامه سمینار ، مقالات تخصصی برگزیده توسط متخصصان داخلی و خارجی ارائه شد و در بخش پایانی سمینار از برگزیدگان با اهدای لوح ، تقدیر شد.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 733981

وب گردی

وب گردی