دستگیری قاتل فراری پس از ورود به کشور

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از دو ماه در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری میزان،سرهنگ سیامک مرادی گفت: در پی قتل مسلحانه جوانی 30 ساله پنجم آذرماه در یکی از روستاهای مرزی و فراری شدن قاتل به سمت مرزهای شرقی، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز بیان داشت: تیمی متشکل از گارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی ونامحسوس محل اختفاء قاتل 35ساله را که پس از گذشت 2ماه از طریق روستای مرزی به داخل کشور آمده بود شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی وی را در یک عملیات ضربتی و غافگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با بررسی سوابق قاتل مشخص شد که وی دارای چندین فقره سابقه کیفری است، افزود: قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلاف مالی عنوان کرد.

سرهنگ "مرادی" در پایان گفت: نیروی انتظامی با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیس 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

دریافت کننده:زهرا پورعادل/انتشاردهنده:زهره حاجیان

700/703

کد خبر: 733985

وب گردی

وب گردی