نخستین نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیاء در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

نخستین نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیاء از امروز، به مدت سه روز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در این نمایشگاه، شرکت‌ها و نهادهای فعال در حوزه IoT توانمندی‌ها و اقدامات خود را در یک سال گذشته در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
مهدی روحانی نژاد، مدیر فروم اینترنت اشیاء ایران (IiF) با اشاره به فعالیت روزافزون مجموعه‌های مختلف در حوزه اینترنت اشیاء، صنایع علاقه‌مند به افزایش میزان هوشمندی و بهره‌وری در فرآیند کاری و سازمان‌های بهره‌بردار از خدمات اینترنت اشیاء مانند صنایع مرتبط با نفت، گاز و پتروشیمی، مجموعه‌های درگیر در حوزه کنتورخوانی هوشمند، شهرداری‌ها، بخش سلامت، حمل‌و‌نقل و بیمه و هوشمندی ساختمان را به بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد.
او افزود: معمولا در نمایشگاه‌هایی مانند الکامپ به واسطه گستردگی و تنوع زیاد شرکت‌های حاضر، امکان شناسایی و تعامل با اکوسیستم اینترنت اشیاء و شرکت‌های فعال در حوزه هوشمندسازی خدمات و صنایع وجود ندارد که فروم اینترنت اشیاء ایران در نظر دارد از امسال با برگزاری سالیانه این نمایشگاه در بهمن‌ماه هر سال این خلا را پر کند.
مدیر فروم اینترنت اشیاء ایران همچنین از اختصاص فضاهای اختصاصی برای استارتاپ‌های فعال در حوزه اینترنت اشیاء که از سراسر کشور ثبت نام کرده‌اند و همچنین چندین دانشگاه و مراکز تحقیقاتی در نمایشگاه IoTex 2017 خبر داد.
بازدید از نخستین نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیاء ایران از 30 بهمن تا دوم اسفند ماه 95 برای تمامی علاقه‌مندان این حوزه بلامانع است.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/منتشرکننده:محمدجواد آخوندی

کد خبر: 734013

وب گردی

وب گردی