برنامه های فرهنگی واحد شبستر/حماسه حسینی شهیدمطهری منبع مسابقه کتابخوانی

رئیس واحد شبستر گفت: امسال کتاب حماسه حسینی نوشته شهید مرتضی مطهری، منبع مسابقات کتابخوانی است که در واحد شبستر برگزار می شود.

جلیل امیرپور دریانی، رئیس واحد شبستر درباره برنامه های فرهنگی این واحد به ایسکانیوز، گفت: در واحد شبستر روزهای یکشنبه در مسجد دانشگاه ساعت فرهنگی داریم که در این ساعت برنامه های متناسب با مناست های مختلف برگزار می شود، نماز جماعت هم هر روز در این واحد برپا می شود
او ادامه داد: کانون ادبی هم یکی از کانون های فعال این واحد دانشگاهی است. نشریه دامپزشکی که توسط دانشجویان منتشر می شود از دسته فعالیت های ادبی است که در واحد شبستر انجام می شود، چاپ این نشریه را معاونت دانشجویی و فرهنگی بر عهده دارد. و در یکی از مسابقات نشریات در سطح کشور مقام دوم را به دست آورده است.

امیرپور دریانی درباره دیگر برنامه های فرهنگی واحد شبستر افزود: در مراسم هایی که به مناسبت های مختلف در سطح شهرستان برگزار می شود، دانشگاه آزاد اسلامی حضور پرشوری دارد. راهپیمایی که روز 22 بهمن برگزار شد، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان واحد شبستر حضور فعال داشتند.

رئیس واحد شبستر درباره دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در این واحد دانشگاهی، گفت: سالانه دو برنامه اردوی تفریحی برای کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه در نظر گرفته می شود. برنامه های کوهنوردی نیز در همین راستا در واحد شبستر برگزار می شود. ضمن اینکه در طول سال هم برنامه کتابخوانی داریم که امسال کتاب حماسه حسینی، نوشته شهید مطهری، منبع مسابقه کتابخوانی است.

امیرپور دریانی افزود: آقای قیاسی از کارکنان واحد شبستر است که جزء سی ام قرآن را حفظ کردند، در حال حاضر هم به مناسبت ایام فاطمیه مراسم قرائت قرآن را در سطح شهرستان برگزار می کنیم.

دکتر جلیل امیرپور دریانی ‎ سرپرست واحد شبستر در خصوص طرح و بزرگداشت شناسایی مفاخر در واحد شبستر، گفت: مقدمات شناسایی مفاخر را آماده کرده ایم و در برنامه های آتی بزرگداشت و نکوداشتی را برای مفاخر شهرستان شبستر برگزار می کنیم.

خبرنگار: معصومه رضا/ تایید کننده: سلیمی

۵۰۱

کد خبر: 734033

وب گردی

وب گردی