افتتاح بیش از 7000 مترمربع فضای رفاهی و دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد

با حضور دکتر محمود بهمنی نماینده مردم شهرستان ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی ، دکتر سید شاپوررضا  شجاعی رئیس واحد ، علی اخلاقی و رضا ترابی معاونین فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ ، اعضاء شورای اسلامی شهر هشتگرد و جمعی از مسولان ادارات شهرستان ، اعضاء هیات رئیسه ، مدیران گروه های آموزشی ، اساتید ، دانشجویان و کارکنان بیش از 7000 مترمربع فضای رفاهی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر شجاعی رییس دانشگاه آزاد هشتگرد در این ارتباط گفت : یکی از این پروژه های افتتاح شده پارکینگ دانشجویی کاملا مکانیزه با مساحت 5000 مترمربع و گنجایش 300 خودرو برای دانشجویان است که این پارکینگ با بهره گیری از تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری به صورت هوشمند بوده و دانشجویان از طریق تگ های مخصوص تعبیه شده بر روی خودرو می توانند در تردد نمایند . طراحی این پارکینگ طراحی به گونه ای است که در صورت تکمیل ظرفیت ، سیستم به صورت هوشمند اجازه ورود خودرو جدید را نمی دهد . این پروژه در مدت 1 ماه احداث شده و مجهز به دوربین های مداربسته و سیستم روشنایی مناسب می باشد .

دکتر شجاعی گفت : دومین پروژه ای که افتتاح می شود زمین ورزشی چند منظوره روباز به متراژ تقریبی 2000 مترمربع بوده که برای استفاده دانشجویان در اوقات فراغت و برگزاری مسابقات متنوع ورزشی احداث شده است این پروژه طی مدت 2 ماه به بهره برداری رسید .

رئیس واحد هشتگرد : پروژه سالن تردد با گیت کاملا مکانیزه دانشجویان را سومین طرح مورد افتتاح دانست که با مساحت 200 مترمربع زیربنا در دوبخش تفکیک شده برای دانشجویان خوهر و برادر احداث شده و با استقرار گیت های تردد مکانیزه ورود و خروج دانشجویان را می توان کنترل کرد علاوه بر این خانواده ها نیز در فاز بعد می توانند از طریق وب سایت نسبت به حضور دانشجویان در دانشگاه مطلع گردند .

دکتر شجاعی گفت چهارمین پروژه ای که افتتاح می شود ساختمان انتشارات دانشجویی به مساحت 50 مترمربع است لازم به ذکر است تا قبل از این انتشارات دانشجویی در یک کانکس کوچک مستقر بود .

در آیین این افتتاحیه دکتر بهمنی ضمن بازدید کامل از مجتمع دانشگاهی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره ) اقدامات صورت گرفته در این مدت مسولیت دکتر شجاعی را بسیار قابل توجه و موجب ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده به دانشگاهیان دانست که این امر رضایتمندی دانشجویان را نیز افزایش داده است ، وی اولویت اصلی مسولان دانشگاه را ارتقاء شاخص های علمی آموزشی و ارائه خدمات رفاهی بیشتر به دانشجویان دانست که این امر باعث می شود دانشجویان شهر های اطراف نیز واحد هشتگرد را به عنوان محل تحصیل خود انتخاب کنند.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 734045

وب گردی

وب گردی