استقلال در برابر گران قیمت ها/غیبت چند استقلالی!

استقلال در برابر تیم الاهلی بازی راحتی در پیش ندارد زیرا این تیم خط حمله گران قیمتی دارد.

به گزارش ایسکانیوز، استقلال در بازی آسیایی خود بازی سختی را پیش رو دارد زیرا با هزینه ای که مسوولان الاهلی برای تیمشان انجام دادند انتظار انجام بازی سختی برای استقلال می رود و اعضای تیم استقلال باید کاملا آماده و با تمتم توان برای این بازی آماده شوند.

گفتنی است در مقابل تیم پر هزینه و خط حمله ای که میلیاردی است استقلال چند بازیکن خود را برای این دیدار در اختیار ندارد و منصوریان در تلاش است که آماده ترین ها را در این بازی به میدان بفرستد.

این در حالی است که مگویان مدتها با مصدومیت روبرو شبود و منصوریان پادوانی و رابسون را در خط حمله امتحان کرد و سرانجام جواب گرفت زیرا پس از اشتباهات بسیار در حال حاضر این دو مدافع به بازیکنان اصلی استقلال در این پست تبدیل شدند و در امارات نیز این دو در قلب خط دفاعی استقلال و رحمتی را همراهی می کنند.

از طرفی استقلال غفوری را در تمرینات د اختیار گرفته و این بازیکن هم پس از مصدومیت به تمرینات بازگشته اما آمادگی وی برای بازی با الاهلی به مربی تیم بستگی دارد.

از طرفی دیگر حقدوست نیز مصدوم است و منصوریان باید با استفاده از دیگر بازیکنان جوان تیمش نبود بازیکنان مصدوم و محروم را جبران کرده و در مقابل عربها اوضاع را تغییر دهد.

605

کد خبر: 734087

وب گردی

وب گردی