رجایی: تشییع باشکوه پیکر آیت الله هاشمی مزد صبرش بود

مشاور رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی از ویژگی های آیت الله هاشمی رفسنجانی را صبر وشکیبائی در برابر مشکلات و تهمت ها دانست و گفت: تشییع باشکوه پیکر ایشان با آن جمعیت میلیونی مزد صبری بود که ایشان کرد و خداوند مزد صبرش را داد.

به گزارش ایسکانیوز، غلامعلی رجایی شنبه شب در مراسم اربعین آیت الله هاشمی رفسنجانی در بهشهر افزود : آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیت بزرگی بود که احتیاج و نیاز به تبلیغ برای بزرگ نشان دادن ندارد.

وی ادامه داد : ایشان پناه امام (ره) ، نظام و مردم بود و در طول عمر با برکت خود خدمات بسیار زیادی به اسلام، انقلاب و مسلمین ارائه کرد.
رجائی با تشریح سوابق مبارزاتی آیت الله هاشمی رفسنجانی و همچنین برشمردن ویژگی های شخصیتی وی ، گفت : ایشان یار خستگی ناپذیر نظام ، انقلاب ، حضرت امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب بود و چنان روح بلندی داشت که جریان انحرافی را به درستی شناخته بود.
مشاور رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی از ویژگی های آیت الله هاشمی رفسنجانی را صبر وشکیبائی در برابر مشکلات و تهمت ها برشمرد و افزود : تشییع باشکوه پیکر ایشان با آن جمعیت میلیونی مزد صبری بود که ایشان کرد و خداوند مزد صبرش را داد.
رجایی گفت : در طول دوران انقلاب و در این اواخر عمر ، تهمت های فراوانی به ایشان و خانواده ایشان روا داشته شد و ایشان تنها با صبر و بردباری با این مسائل رو به رو شدند و تشییع باشکوه ایشان بیانگر همین روح بلند و صبر و استقامت ایشان بوده است.
وی افزود : باید بدانیم اگر این مردم ، نظام را باور کنند تا پای جان پای این نظام می ایستند که تاکنون ایستادند و در ادامه راه هم باید با همین اعتمادسازی انقلاب و نظام را به سرمنزل مقصود برسانیم.
مراسم اربعین آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان اجرایی در سالن بصیرت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر برگزار شد.
به گزارش ایرنا، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام 19 دی ماه سال جاری به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت و در جوار مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به خاک سپرده شد.

دریافت کننده: راضیه فراهانی/انتشاردهنده: فاطمه سرلک

کد خبر: 734100

وب گردی

وب گردی