مخالفت فراکسیون مستقلین ولایی با عدم اعتماد به آخوندی

نایب رئیس فراکسیون مستقیلن ولایی مجلس، گفت: پس از استماع نظرات موافق و مخالف استیضاح وزیر راه در نشست امروز این فراکسیون، اعضای فراکسیون با استیضاح آخوندی وزیر راه مخالفت کردند.

به گزارش ایسکانیوز غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت وگو با خانه ملت، در تشریح نشست امروز فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، گفت: مهم ترین مورد بحث در نشست امروز این فراکسیون، موضوع استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی شد، که در جلسه امروز نمایندگان موافق و مخالف این موضوع به بیان نظرات خود پرداختند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: پس از استماع نظرات موافق و مخالف نمایندگان استیضاح وزیر راه، این مسئله به رأی گذاشته شد و در نهایت اجماع اعضای فراکسیون بر این شد که فراکسیون مستقلین ولایی با استیضاح وزیر راه مخالفت خواهد کرد و تا دقایقی دیگر بیانیه این فراکسیون منتشر خواهد شد.

نایب رئیس مستقلین ولایی مجلس، افزود: همچنین در نشست امروز فراکسیون مقرر شد که در صورتی که وزیر راه در سمت خود باقی ماند، در اولین نشست فراکسیون مستقیلن ولایی با حضور آخوندی، موضوعات و مسائل مرتبط با عملکرد و برنامه های وزارت راه مورد بررسی قرار گیرد.

انتشاردهنده: فاطمه سرلک

کد خبر: 734104

وب گردی

وب گردی