تمام دستگاه‌ها باید توان خود را در برگزاری کنگره شهدا بکار گیرند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی باید با تمام ظرفیت برای برگزاری مناسب کنگره‌ شهدا تلاش کنند.

به گزارش ایسکانیوز،حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال کنگره بزرگداشت شهدای جهان اسلام که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و با حضور مهمانان خارجی برگزار می‌شود، در این مراسم خانواده‌های معظم شهدا باید به بهترین شکل مورد تکریم قرار گیرند تا به دیگر کشورها ثابت شود که خدمت به خانواده شهدا، الگویی مناسب برای تمام کشورها است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های روز شهید در 22 اسفند ماه باید به صورت ویژه و در شأن خانواده شهدا برگزار شود، افزود: در این مراسم از مقام و جایگاه مادر و همسران شهدای جهان اسلام قدردانی و تجلیل می‌شود تا دنیا بدانند بهترین جایگاه زن به طور کامل در اسلام ناب محمدی (ص) معرفی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی تصریح کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا است، به همین دلیل باید دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی با تمام ظرفیت و توان خود به منظور برگزاری مناسب این کنگره‌ها تلاش کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مشهد مقدس در سال2017 پایتخت فرهنگی جهان اسلام محسوب شده، به همین منظور کنگره بین‌المللی بزرگداشت شهدای جهان اسلام با حضور تعدادی از خانواده‌های شهدای ملی و جهان اسلام اسفند ماه امسال در این شهر برگزار می‌شود که بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه بین‌المللی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 734151

وب گردی

وب گردی