کسب مقام دوم دانشجویان آموزشکده سما تهرانسر در مسابقات بین المللی سازه‌های ماکارونی

تیم دانشجویان آموزشکده سما تهرانسر به سرپرستی مرتضی واشقانی مدرس دوره، مقام دوم مسابقات بین المللی سازه‌های ماکارونی را کسب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در این دوره از رقابت ها که با حضور نمایندگانی از کشور هاى آمریکا، کانادا، کره جنوبی، روسیه، قزاقستان، عراق و نمایندگان کشورمان برگزار شد، شرکت کنندگان در سه بخش دانش آموزی، دانشجویی و سنگین، طی روزهای ٢٥ و ٢٦ بهمن ماه در تالار ایوان شمس تهران با هم به رقابت پرداختند. ضمن این که گروهی از کودکان در معرض آسیب پایتخت نیز در قالب تیمی دانش آموزی، با رقبای بین المللی خود مسابقه دادند.

مرتضی واشقانی سرپرست تیم دانشجویی آموزشکده سما تهرانسر گفت: این مسابقات با حضور دانشجویان مرضیه اسعد سامانی، الهام دودانگه، صدف صیدی، مهدیه علیزاده اعضای تیم دانشجویی این آموزشکده برگزار و هدف از برگزاری آن شبیه‌سازی سازه‌های واقعی با موادی با رفتار سازه ای مشابه فولاد مانند ماکارونی است و طی آن دانشجویان هم به‌صورت علمی و عملی کار ساخت یک سازه را بر عهده می‌گیرند.

کشور ایران پس از کشورهای کانادا و مجارستان میزبان برگزاری چهارمین دوره مسابقات بین المللی سازه های ماکارونی تیم های دانشجویی در سطح جهان است.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 734201

وب گردی

وب گردی