پیگیری انتظارات مردم از رییس‌جمهور آینده در رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران تا پایان انتخابات «راه نو» را در برنامه های خود قرار داده که پیگیر مطالبات و انتظارات شهروندان از رییس جمهور آینده است.

به گزارش ایسکانیو به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی تهران، مهدی رادفر تهیه کننده «راه نو» درباره این برنامه رادیویی گفت: مردم انتظاراتی از رییس جمهور آینده دارند که تحقق خواسته ها و انتظارت شان، انگیزه آنها را برای حضور در پای صندوق های رأی دوچندان می کند.

وی ادامه داد: در برنامه «راه نو» مطالبات و انتظارات از سوی نخبگان، کارشناسان، دانشگاهیان، اصناف، صنعتگران و... از رییس جمهور آینده به بحث و گفتگو گذاشته می شود. ما مهمانانی از صنف ها و قشرهای مختلف خواهیم داشت تا مهم ترین اولویت های مورد انتظار از رییس جمهور آینده در حوزه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... از این برنامه منعکس شود.

رادفر بیان کرد: در برنامه «راه نو» تلاش می شود تا به گوشه ای از انتظارات و دغدغه های مردم از رییس جمهور آینده پرداخته شود و امید است رییس جمهور آینده که با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی انتخاب می شود با توجه به انتظارات مردم و وضعیت موجود برنامه ای را پیاده کند تا رضایت خداوند متعال و مردم جلب شود و وعدها بیش از پیش تحقق یابد.

برنامه «راه نو» کاری از گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران است که ویژه انتخابات تهیه می شود و یکشنبه ها از ساعت ۲۰ روی آنتن می رود.

دریافت کننده: محمد بهتری راد/منتشر کننده:حسین نقاشی

503500

کد خبر: 734209

وب گردی

وب گردی