اولین دوره مهارت آموزی در صنعت داروسازوی به کار خود پایان داد

رییس واحد علوم دارویی در اختتامیه اولین دوره مهارت آموزی در صنعت داروسازی از آغاز به کار دومین دوره مهارت آموزی در واحد علوم دارویی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با پایان اولین دوره مهارت آموزی در صنعت داروسازی مراسم اختتامیه ای با حضور دکتر سید مهدی رضایت، ریاست واحد، برخی معاونان، مدیران، استادان، کارکنان و فراگیران دوره در سالن آمفی تئاتر دکتر شایورد برگزار شد.

در این مراسم دکتر رضایت ضمن اعطای گواهینامه کارآموزان از برگزاری دوره دوم مهارت آموزی در صنعت داروسازی با کمی تغییرات خبر داد.

وی افزود: این دوره برای اولین بار در سطح دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و اثر بخشی این دوره برای واحد به لحاظ اجتماعی و علمی از اهمیت زیادی برخوردار بود.

رضایت گفت: با توجه به تاکید ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر درآمدهای غیر شهریه، این دوره در 230 ساعت به صورت تئوری و عملی برگزار شد و علاوه بر جلب رضایت شرکت کنندگان به عنوان منبع درآمد غیر شهریه ای واحد نیز محسوب میشود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا ضمن پیشرفت شرکت کنندگان در صنعت و استفاده از تجربیات این دوره، دوره های بعدی به صورت بهتر و کاملتر برگزار گردد.

در ادامه دکتر سولماز غفاری مدیر علمی این دوره نیز ضمن ارائه گزارش نحوه برگزاری از کلیه اساتید برجسته شرکت کننده تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: واحد علوم دارویی دانشگاه آزاد اسلامی با ریاست دکتر سید مهدی رضایت بعنوان یکی از پیشروان اجرای طرحهای نوآورانه آموزشی، اقدام به برگزاری دوه های مهارت آموزی در صنعت دارو از شهریور ماه 1395 کرد.

مدیر علمی دوره در ادامه گفت: با بررسیهای ریزبینانه اعضا هیات علمی تحت نظارت ریاست واحد، نیاز آموزشهای فراتر از واحدهای درسی برای دانش آموختگان رشته داروسازی و رشته های وابسته جهت شروع اشتغال موفق تر این عزیزان در عرصه صنعت، نمایان گردید که پس از جلسات متعدد جهت رسیدن به بهترین حالت، اجرای چنین آموزشهایی و استفاده از تجارب مدیران ارشد صنعت دارو، تیم اجرائی و علمی این دوره ها برگزیده شدند.

خاطر نشان می شود کلاسهای دوره با برنامه ای از پیش تعیین شده از سوم شهریور ماه 1395 در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته به طور مداوم برگزار شد.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 734234

وب گردی

وب گردی