زیباکلام: هیچ نهاد، ارگان و وزارتخانه ای به اندازه دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه کشور نقش نداشته است

یک استاد دانشگاه گفت:هیچ نهاد، ارگان، سازمان و وزارتخانه ای به اندازه دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه کشور نقش نداشته است.

به گزارش ایسکانیوز، صادق زیباکلام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و در دیدار با رئیس این دانشگاه ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و ... کشور بی بدیل و تاثیرگذاری آن ماندگار بوده است.
وی بیان کرد دانشگاه آزاد اسلامی با بردن علم و دانش به مناطق محروم و کمترتوسعه یافته بیشترین نقش در شکل گیری توسعه همه جانبه کشور داشته است به طوریکه قبل از تاسیس این دانشگاه خانوادها برای ادامه تحصیل فرزندان دختر و فرستادن آنها به شهرهای برخوردار ایراد می گرفتند و ممانت می کردند ولی امروز به برکت دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه در همه مناطق محروم شکل گرفته است و فرزندان در کنار خانواده ها به تحصیل مشغول هستند.
وی بیان کرد : نباید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام را با دانشگاه کمبریج مقایسه کرد مهم این است که دانشجویی که از دانشگاه فارغ التحصیل می شود با سواد و در توسعه استان و کشور نقش آفرین است.
زیباکلام که به عنوان استاد راهنمای یکی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به این استان سفر کرده است تصریح کرد : قطعا مادری که دارای مدرک لیسانس از دانشگاه است بهتر از مادری که دارای مدرک دیپلم است در تربیت و رشد کودکان نقش آفرین است.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 734350

وب گردی

وب گردی