امضای تفاهم نامه سازمان بهزیستی و دانشگاه پیام نور

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: حدود 7هزار نفر از مددجویان بهزیستی در مقاطع مختلف دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند ..

به گزارش ایسکانیوز،محسنی بندپی در مراسم انعقاد تفاهمنامه مشترک با دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه 4 هزار و 500 زن و 2هزار و 500 مرد تحت پوشش بهزیستی در مقاطع مختلف این دانشگاه تحصیل می‌کنند، افزود: برای پیشگیری، مهار و کنترل آسیب‌های اجتماعی نیازمند ورود دانشگاهیان هستیم تا با نگاهی علمی و پیشگیرانه بتوانیم عوامل آسیب را کاهش دهیم.
وی با اشاره به اینکه امروزه فرق بین کشورهای فقیر و غنی در گروی توجهات خاص به منابع انسانی درباره رشد علمی ، افزایش مهارت ، افزایش اثربخشی در بهره‌گیری از علم و فناوری است،گفت: در این راستا با توجه به جمعیت هدف تحت پوشش بهزیستی و محدودیت در برخورداری از مواهب ، بهزیستی شرایطی را برای ارائه خدمات به این افراد برای بازتوانی و اجتماع‌پذیری فراهم کرده است.
وی افزود: این همکاری مشترک فتح بابی برای بهره‌گیری بیشتر از توان آموزشی و تحقیقاتی برای پیشبرد کار بهزیستی است.
محسنی‌بندپی با بیان اینکه با همکاری دولت یازدهم توانسته ایم احکام مترقی در قانون برنامه ششم را نهادینه کنیم، اضافه کرد: افزایش توان علمی مددجویان می تواند راهکار مناسبی برای پیشگیری ، مهار و کنترل آسیب‌های اجتماعی باشد.
تفاهمنامه همکاری مشترک سازمان بهزیستی کشور با دانشگاه پیام نور به منظور تحقق اصل عدالت‌محوری و ایجاد فرصت‌های برابر برای رشد و شکوفایی علمی و فرهنگی همه دانشجویان به ویژه دانشجویان تحت پوشش به منظور زمینه‌سازی برای تبادل افکار و تجارب علمی و امکانات پژوهشی و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه با حضور انوشیروان محسنی‌بندپی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و علی‌اصغر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور منعقد شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 734353

وب گردی

وب گردی