دکتر شمس:مهمترین ماموریت استان تهران ساماندهی رشته هاست

دکتر احمد شمس سرپرست واحد تهران مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در جمع اعضای شورای استان تهران تاکید کرد: ساماندهی رشته ها در واحدهای استان تهران در راس امور قرار دارد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر احمد شمس در سخنانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه تصریح کرد: امید به آنکه این ایام برای ما منشاء خیر و برکت باشد و بتوانیم بهره معنوی بگیریم.

وی در ادامه ضمن تشکر از روسای واحدهای استان تهران به جهت اجرایی کردن امور دانشگاه افزود: با توجه به محدودیت ها، کمبود امکانات و تجهیزات از اینکه تغییرات بسیار خوبی در روند امور اجرایی استان با سرعت بیشتر و دقت بهتری انجام می شود قدردانی می شود.

شمس با بیان اینکه جابه جایی پست های سازمانی بر اساس شرایط و مقتضیات زمان انجام می شود اذعان داشت: هیچ یک از این جابه جایی ها به اصل دوستی و مراودات انسانی خدشه ای وارد نمی کند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه ساماندهی آموزشی و مدیریت رشته ها در استان تهران ضرورت دارد تصریح کرد: ادغام رشته های کم جمعیت، ایجاد قطب های علمی و آموزشی، اصلاح هرم هیئت علمی و نیاز سنجی واقعی واحدها از جمله امور مهم آموزشی استان تهران می باشند.

دکتر شمس با بیان اینکه سامانه ارتباط الکترونیکی در استان شکل گرفت افزود: در اکثر حوزه ها روند امور به روز رسانی شد.

این گزارش حاکی است، دکتر مجتبی علوی فاضل، رئیس مرکز هماهنگی امور استان‌ها و هیات‌های امنای استانی نیز در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی گنجینه ای از تجربیات همکاران از حوزه های مختلف در 34 سال گذشته می باشد افزود: اگر در روش ها بازنگری نشود به رکود می رسیم.

وی با تاکید بر اینکه از واحدهای استان تهران انتظاری بیشتری می رود گفت: جنس کار در همه واحدهای دانشگاه آزاد هیچ فرقی نمی کند ولی بر کسی پوشیده نیست که حجم کار در استان تهران و چند استان دیگر بسیار بالاست.

خبرنگار و منتشر کنند: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 734374

وب گردی

وب گردی