همایش بین المللی سینرجی و حل مساله 3=1+1

*حسین حبیب زاده

سینرژی یا هم افزایی را اینگونه تعریف می کنند: زمانی که دو یا چند عنصر، جریان یا عامل با هم همیاری و تعامل داشته باشند معمولاً اثری به وجود می آید. اگر این اثر از مجموع اثرهایی که هرکدام از آن عناصر جداگانه می توانستند به وجودآورند بیشتر باشد در این صورت پدیده هم افزایی یا همان سینرژی رخ می دهد.

در واقع اگر دو نفر هر کدام جداگانه فعالیتی را انجام می دادند، هرکدام یک واحد ارزش ایجاد می کردند اما زمانی که با هم کار کردند به جای 2 واحد ارزش چیزی بیشتر از آن را خلق کرده اند.

رادیسلاوگاندا پاس سرشناس ترین سخنران حوزه تجارت و مدیریت و رهبری در روسیه برنده جایزه بین المللی کتاب رانت برای کتاب کاریزما و مشهورترین سخنران حوزه تجارت روسیه در این همایش راههای رسیدن به هدف هم افزایی و افزایش سرمایه های خود و در واقع حل مساله 3=1+1 را ارائه خواهد داد.

گاندا پاس در این همایش به موضوعات دیگراز جمله فرق بین پیشرفت حرفه ای و فردی، نشانه های موفقیت واقعی، الگوریتم دستاورد و موفقیت حرفه ای، اصولی که باعث سرعت حرکت می شدند نیز خواهد پرداخت.

جفری گیتومر سخنران و نویسنده پرفروش ترین کتابها فروش با 5 عنوان در لیست پرفروش ترین کتابهای سایت آمازون و بهترین سخنران و مدرس دنیا در حوزه فروش و مشاور شرکتهای بزرگ دنیا نظیر بی ام و. کوکاکولا، ای بی ام، دیگر سخنران متخصص و حرفه ای کارآفرینی است که در همایش بین المللی سینرجی قدرت نگرش مثبت، تفکر تایید، اعتقاد، کنترل مکالمه، لذت افکار، ارتباط، خلاقیت، اعتماد، سرویس و وفاداری را به شما آموزش خواهد داد. گیتومر معتقد است بیشتر آدمها خیال می کنند که نگرششان نسبت به مسائل مثبت است ولی این طور نیست و حتی فاصله ای بین حقیقت و برداشت شخصی آنان بسیار زیاد است آنان مفهوم نگرش را درک
نمی کنند. نگرش یک احساس درونی نیست حالتی از ذهن است اختیار آن به طور کامل در دست انسان قرار دارد. نگرش شما به آنچه برایتان پیش می آید. یا با میزان درآمد و موفقیت شما ربط ندارد. ساده و خالص است.

امروزه ساختار اقتصادی دنیا منوط به توسعه پایدار بر پایه نوآوری، خلاقیت و استفاده از دانش استوار است و توسعه کارآفرینی در کشور اصلی ترین زمینه ساز آن خواهد بود. آشنایی با آخرین راه کارها و فنون علمی در حوزه کارآفرینی و کسب و کار موفق، استفاده از تجربیات سخنرانان کلیدی و ارتباط موثر با تجار و کارآفرینان موفق داخلی و بین المللی از اهداف اصلی همایش های کارآفرینی است که نتیجه آن دستیابی به موفقیت و پیدا کردن یک طرز فکر جهانی در رشد کسب و کار شما خواهد بود.

*سرپرست خبرگزاری ایسکانیوز

نویسنده: حسین حبیب زاده*

کد خبر: 734457

وب گردی

وب گردی