نمایشگاه نقاشی مریم علیزاده در نگارخانه معرفت افتتاح  شد

آثار نقاشی مریم علیزاده بانوی 63 ساله تهرانی در نگارخانه معرفت  فرهنگسرای شهران به معرض نمایش گذاشته می شود. 

به گزارش ایسکانیوز، "مریم علیزاده هرسینی" در اسفند ماه سال 1332 در تهران چشم به جهان گشود و پس از گذراندن دوران تحصیل پا به عرصه مربی گری مهدکودک گذاشت و پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی و آموزش های لازم ، از پرستاران دوران 8 سال دفاع مقدس گردید . او که در تمام دوران خدمت خود در بیمارستان یکی از پرستاران دلسوز ، مادری مهربان و همسری فداکار بود پس از آغاز بازنشستگی و درگذشت مادر بزرگوارش با انگیزه و هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره ی عزیزانش از طریق کشیدن چهره ی آنان در خرداد 85 تصمیم گرفت تا در عرصه هنر نگار گری به آموختن بپردازد و تنها همین انگیزه باعث شد در تمام طول راه بسیاری از سختی ها را پشت سر بگذارد .
ابتدا در نزد مرحوم استاد خاکسار شروع به آموزش کرد و پس از مدتی کوتاه به دلایلی شخصی در دوم مرداد 85 به خدمت استاد رحیمی نژاد رفت و در معیت ایشان به آموختن ادامه داد و در همین زمان بود که مسیر هنر نگارگری ایشان صورت جدی و روشنی به خود گرفت و به لطف و یاری پروردگار و تشویق های استاد گرانقدرش توانست سبک خود را بیابد و به فعالیت هنری خود جهت دهد . او که سالها در سبک رئال و سورئال مشغول نگارگریست توانسته با ذوق و علاقه خود در سبک سو رئال خلاقیت ایجاد کند و تابلوهای بادکنک فروش ، لب ساحل ، کودکی صدرا و ... را با مضمون معنا داری به تصویر بکشد به طوری که در این تابلوها سعی شده با طرحی نو و مبتکرانه اثری منحصر به فرد بر جای بگذارد .
او با امید و توکل به پرودگار و سخت کوشی توانسته آثار متعدد و فاخری را که خود در طرح نوآورانه آن دخیل بوده به مجموعه ی خود بی افزاید و در آینده تابلوهای بسیار دیگری را در مضمون های مختلف به تصویر در آورد ."
گفتنی است، آثار هنری مریم علیزاده با موضوع طبیعت، چهره از دوم تا هفتم اسفندماه سال جاری در (نگارخانه معرفت) واقع در فرهنگسرای شهران در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.
مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 16 روز دوشنبه دوم اسفندماه است و بازدید از نمایشگاه فوق برای عموم علاقمندان آزاد است.

خبرنگار: بخشی پور/ تائید کننده:حسین نقاشی

502500

کد خبر: 734465

وب گردی

وب گردی