توزیع بن کارت بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان تهران از توزیع بن کارت بر حسب مستمری پرداختی به خانواده های تحت حمایت خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،محسن ولیئی با اشاره به توزیع بن کارت بین مددجویان تحت حمایت گفت: از اواسط اسفند توزیع بن کارت برحسب مستمری پرداختی به خانواده های تحت حمایت آغاز می شود که مختص مددجویان استان تهران است که وجوه آن در طول سال از خیران جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته چهار میلیارد و 500 میلیون تومان کمک های نقدی درجشن نیکوکاری جمع آوری شده است افزود: دفاتر این نهاد آمادگی دریافت و جمع آوری کمک های مردمی را در جشن نیکوکاری دارند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: این جشنواره امسال با رویکردی متفاوت و با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، تلاش برای کاهش مشکلات نیازمندان در آستانه سال نو و تعامل با گروه های هدف از جمله حامیان، خیران، موثرین و کمک های مردمی برگزار می شود.

ولیئی افزود: امسال هم مانند سال های گذشته مردم استان با شرکت در جشن نیکوکاری، 16اسفند لبخند شادی بر لبان نیازمندان می نشانند. این جشن 18 اسفند در مدارس با هدف فرهنگ سازی در نونهالان و آینده سازان برپا خواهد شد. امسال بیش از یک میلیون قلک و پاکت نیکوکاری در مدارس استان تهران توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در جشن نیکوکاری چهار میلیارد و500 میلیون تومان کمک های نقدی جمع آوری شده است، گفت: پیش بینی می شود امسال حدود 9 میلیارد و 700 میلیون تومان کمک نقدی جمع آوری شود و شاهد افزایش 20 درصدی این مبلغ در مقایسه با سال گذشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه سال گذشته حدود 30درصد درآمد جشن نیکوکاری در قالب طرح اکرام جمع شد، افزود: با هدف ایجاد فضای معنوی و شاد برای دیدار حامیان نیکوکار با فرزندان معنوی خود در طول سال به مناسبت های مختلف از جمله جشن نیکوکاری اجرایی طرح شوق دیدار اجرا می شود.

وی گفت: حامیان پس از دیدار با فرزندان معنوی هدایای نقدی و غیرنقدی به آنان اهداء می کنند که این برنامه اسفند امسال با حضور حامیان هم اجرا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران افزود: با این بن کارت ها امکان خرید از نزدیک ترین شعبه فروشگاهی برای خانواده های تحت حمایت فراهم می شود که باعث سهولت در خرید، کاهش هزینه ها و دسترسی کالاهای متنوع تر می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 734494

وب گردی

وب گردی